Monday, 27 October 2014

'Hilang Akal' punya cadangan...

Isnin, 27 Oktober 2014
Photo: tingkat kan hari menoreh untuk tambah pendapatan..
abah kau!!
pokok getah boleh toreh sehari sekali jer..toreh ni hari besok tak boleh toreh dah..kena kasi rehat sehari..
melain kan kebun ada dua..baru boleh toreh hari2..tu pun kalau larat..
sekrang harga getah kat sini sekilo rm1.50..tak berbaloi 
agak2 kauorng boleh hidup tak?
Tingkat kan hari menoreh untuk tambah pendapatan..
abah kau!!

pokok getah boleh toreh sehari sekali jer..toreh ni hari besok tak boleh toreh dah..kena kasi rehat sehari..
melain kan kebun ada dua..baru boleh toreh hari2..tu pun kalau larat..

sekrang harga getah kat sini sekilo rm1.50..tak berbaloi
agak2 kauorng boleh hidup tak?

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena