Monday, 20 October 2014

[Video] Inilah jadinya Rakyat lebih CERDIK berbanding Wakil Rakyat BN...Minyak naik barang naik la 'kuk'!

Selasa, 21 Oktober 2014
Asal UMNO jer BO***, gelaran DOKTOR pun BO***.. minyak naik barang naik la BO***!!!



Bila masa Najib Razak pernah menurunkan harga minyak RON95 Mat Maslan wey???

Nak ampu & bodek pun agak² la, jangan di pamer sangat kebodohan itu...

Gambar: Tak faham aku dengan KPDNKK ni...Dalam beribu-ribu barang yang naik harga dari barangan basah, kering keperluan harian hinggalah ke susu bayi, dipilihnya BETIK untuk dikira purata harga seluruh Malaysia...Kenapa laa "BIJAK" sampai tahap ni?...KAHKAHKAHKAHKAH

1like = 1betik
1share = 2betik
1komen = biar betik

Mungkin betik dapat membantu ekonomi anda 1hari nanti... ^_^ #tfcrew

Tak faham aku dengan KPDNKK ni...Dalam beribu-ribu barang yang naik harga dari barangan basah, kering keperluan harian hinggalah ke susu bayi, dipilihnya BETIK untuk dikira purata harga seluruh Malaysia...Kenapa laa "BIJAK" sampai tahap ni?...KAHKAHKAHKAHKAH

1like = 1betik
1share = 2betik
1komen = biar betik

Mungkin betik dapat membantu ekonomi anda 1hari nanti... 
 #tfcrew
 — menonton KPDNKK Stupid.

Gambar: tak boleh kena cukai banyak2 dekat orang kaya nanti depa lari..
hakikatnya yang kaya makin kaya saban hari..
manakala yang miskin bertambah miskin..
ini lah kezaliman yang tak ramai orang nampak..
tak boleh kena cukai banyak2 dekat orang kaya nanti depa lari..
hakikatnya yang kaya makin kaya saban hari..
manakala yang miskin bertambah miskin..
ini lah kezaliman yang tak ramai orang nampak...
Gambar: Pergi mancing.. tengok kejap lagi nak hujan.   Baju hujan lak tak bawak adoiii... 

Ting!!!!!!

Ahah.. sib baik tak bodoh cam Ahmad Mazlan dan Hasan Malik!!!

Pergi mancing.. tengok kejap lagi nak hujan. Baju hujan lak tak bawak adoiii...

Ting!!!!!!

Ahah.. sib baik tak 'bodo' cam Ahmad Mazlan dan Hasan Malik!!! — bersamaMuzamal Mus.

'sempolanye' yeop...

Gambar: Pemimpin yang bodoh lahir dari tangan pengundi yang bodoh setuju?
Pemimpin yang bodoh lahir dari tangan pengundi yang bodoh setuju?



0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena