Tuesday 1 March 2016

Ayuh Tun M bersama kami rakyat Malaysia menjatuhkan Umno.

Selasa, 1 Mac 2016

Selamat datang Tun Mahathir bersama kami menjatuhkan Umno.

UMNO PERLU DIGULINGKAN - TUN MAHATHIR


Sejujurnya aku tidak pernah suka, menyukai, setuju bersetuju, sokong menyokong atau teruja dengan apa saja tindakan Tun Dr Mahathir. Bagi aku Tun ialah antara punca Malaysia dalam keadaan sekarang samada Malaysia maju atau Malaysia serabut.

Selama Tun menjadi PM Malaysia selain membawa Malaysia di persada dunia, Tun juga menzalimi kita rakyat Malaysia. Ya kita dapat kebaikan di zaman Tun tapi kezalimannya juga tidak kurang. ISA dan macam-macam lagi di zaman Tun amat mencengkam. Asasnya ialah Umno.

Sebelum ini Tun keluar Umno kerana tidak bersetuju dengan penggantinya sendiri yang dia sendiri pilih iaitu Tun Abdullah. Apabila Tun Abdullah meletak jawatan, Tun kembali kepada Umno kerana pengganti Tun Abdullah juga orang yang dipilih sendiri oleh tun Mahathir dan beliau percaya Najib akan menjadi lebih baik dari Tun Abdullah. Malangnya Tun silap dan Tun seperti biasa tidak pernah mengakui kesilapannya.
Sekarang Tun seakan-akan faham dan nampak bahawa Umno sudah tidak boleh diselamatkan lagi kerana Umno sudah menjadi parti pertahan Najib bukan parti pertahan melayu. Tun Mahathir akui Umno perlu ditumbangkan dan digulingkan jika Umno masih pertahan Najib.

Kita yang di luar Umno faham dan percaya bahawa Umno sudah tidak boleh berubah malah akan menjadi lebih teruk jika kita biarkan Umno berkuasa. Umno menjadi teruk dan bertambah teruk bukan kerana dasar Umno tetapi kerana penguasa di dalam Umno. Umno sudah tidak boleh diharap. Umno semakin gila dan akan terus menggila jika dibiarkan.

Dari dulu kita nak gulingkan Umno. Berbagai macam fakta dan bukti kita dedahkan keburukan Umno tetapi masyarakat memandang sepi. Sekarang Tun Mahathir yang mendidik Umno menjadi gila itu sudah percaya Umno gila dan mahu bersama kita menjatuhkan dan menggulingkan Umno, kita tidak boleh biarkan begitu saja.

Kita sedari dulu ingin menjatuhkan Umno malah di zaman Tun lagi kita nak jatuhkan Umno. Sekarang Tun juga nak gulingkan Umno.

Selamat datang Tun Mahathir bersama kami menjatuhkan Umno. Jom ikut kami. Kami tak akan ikut Tun. Kami bukan pengikut Tun. Tun ikut kami.

JOM GULINGKAN UMNO.
BERANI BERUBAH.

Zulhazmi Shariff.
01032016

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena