Friday 17 June 2016

Abe Pa 'WIRA YANG TAK DIDENDANG'...Grand Finale Azmin turun buka puasa, sokong calon Amanah

Jumaat, 17 Jun 2016
WIRA YANG TAK DIDENDANG
WIRA YANG TAK DIDENDANG
Para pemerhati politik di PRK Sungai Besar, pasti perasan dengan banner bertulisan tangan dan khat jawi.
Ini sebenarnya tulisan seorang hamba Allah yang rendah diri bernama Abe Pa. Bayangkan saudara semua banner ini ditulis menggunakan tangan tanpa ada bantuan blok tulisan
Inilah kehebatan hamba Allah yang sangat tawadhuk. Setiap kali menulis, tidak berhenti berzikir.
Semoga Allah redha kerja buat Abe Pa.

MB Selangor turun ke buka puasa, grand finale sokong calon Amanah

Azmin di majlis berbuka puasa pejawat awam dekat Masjid Ma'muniah, Simpang Lima, Sungai Besar.Azmin di majlis berbuka puasa pejawat awam dekat Masjid Ma'muniah, Simpang Lima, Sungai Besar.
Beberapa jam sebelum hari mengundi esok, Menteri Besar Selangor, Datuk Mohamed Azmin Ali meningkatkan kempennya untuk calon Amanah di Sungai Besar dengan dua majlis besar iaitu berbuka puasa dengan pejawat awam dan ceramah Grand Finale di pentas Tonggak 10.
Di kedua-dua program ini, orang ramai penuh sesak mendengar ucapan timbalan presiden PKR itu yang antara lain mengajak orang ramai mengundi calon Amanah, Azhar Abdul Shukur  dalam pilihan raya esok.
Azmin berucap ceramah Grand Finale yang diadakan di pentas Tonggak 10, Sungai Besar.Azmin berucap ceramah Grand Finale yang diadakan di pentas Tonggak 10, Sungai Besar.
Ini adalah pusingan ketiga Azmin turun membantu calon Amanah selepas hari pernamaan calon dan Iftar Perdana bersama calon Amanah sebelum ini.

Turut serta memerhatikan Azmin meminta sokongan untuk calon Amanah adalah calon Pas, Dr Rani Othman.
Dalam majlis berbuka puasa dengan pejawat awam di Masjid Ma'muniah di Simpang Lima, Sungai Besar, khemah yang disediakan untuk majlis itu penuh sesak.
Begitu juga dalam ceramah Grand Finale di pentas Tonggak 10 yang terletak di pekan Sungai Besar, orang ramai penuh sesak hingga merapat ke pentas.   Turut berucap selain calon Amanah, Azhar Abdul Shukur adalah Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Ismail, timbalan presiden Amanah, Salahudin Ayub dan juga bekas MB Selangor, Tan Sri Muhamad Haji Muhamad Taib.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena