Thursday 17 January 2019

[Video Isu kelewatan pengagihan bayaran tunggakan Felda akan dijawab minggu ini] Troll Bossku tak malu ke? Menipu rakyat sendiri! Najib jawab Kit Siang: #TakutApaBossku.

Khamis, 17 Januari 2019
Bossku tak malu ke menipu rakyat sendiri?
「Malu apa bossku」的圖片搜尋結果

Najib jawab Kit Siang: #TakutApaBossku

Bekas Perdana Menteri Najib Razak hairan dengan apa yang didakwanya sebagai obsesi Penasihat DAP, Lim Kit Siang terhadap dirinya.
Menerusi satu hantaran di Facebook, Najib mendakwa, Lim mengeluarkan kenyataan setiap hari untuk menyerangnya secara peribadi walaupun beliau tidak lagi menjadi perdana menteri atau presiden Umno dan BN.
“Saya tidak faham obsesi Lim Kit Siang terhadap saya sehingga beliau terpaksa mengeluarkan kenyataan setiap hari untuk menyerang saya secara peribadi walaupun saya tidak lagi Perdana Menteri atau Presiden UMNO dan BN.
#TakutApaBossku,” soalnya.
Saya tidak faham obsesi Lim Kit Siang terhadap saya sehingga beliau terpaksa mengeluarkan kenyataan setiap hari untuk menyerang saya secara peribadi walaupun saya tidak lagi Perdana Menteri atau Presiden UMNO dan BN.
Kit Siang tidak mahu lagi mencari kebenaran mengenai kematian Altantuya, Teoh Beng Hock, Kevin Morais dan Hussain Najadi yang dia pernah sering mengaitkan dengan saya sebelum ini ke?
...Lihat Lagi
Dalam hantaran itu, Najib turut “menganjing” Ahli Parlimen Iskandar Puteri itu dengan melontarkan pertanyaan kepada Lim sama ada beliau tidak lagi berminat untuk mencari kebenaran berhubung kematian beberapa individu yang dikaitkan dengan dirinya.
"Kit Siang tidak mahu lagi mencari kebenaran mengenai kematian Altantuya, Teoh Beng Hock, Kevin Morais dan Hussain Najadi yang dia pernah sering mengaitkan dengan saya sebelum ini ke?
"Sudah lebih dari 3 bulan dahulu, pegawai saya telah membantu Kit Siang untuk mencari kebenaran dengan membuat laporan polis terhadap saya tentang kes-kes kematian tersebut. Kit Siang tidak berminat lagi ke?
“Ataupun dia telah mengaku memfitnah saya berulang-kali mengenai kes-kes ini selama bertahun-tahun?” kata bekas perdana menteri itu.
mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena