Wednesday, 30 January 2019

[Video Undi Melayu PRK Semenyih akan pecah - PM] Meneropong SEMENYEH! Siapa meraung, siapa ketawa 'terkerenyeh' 2 Mac nanti... Hari ini rakyat lebih bijak dari kebanyakan menteri dan pemimpin politik.

Rabu, 30 Januari 2019
「Gambar raja bomoh」的圖片搜尋結果
“Raja Bomoh Sedunia” or Ibrahim Mat Zin.
Image result for prk semenyih
Siapa meraung,siapa ketawa di Semenyih... 
Kekalahan PH di Cameron Highland patut menjadi iktibar, menginsafkan para pemimpin PH bahawa kuasa Allah dan undi rakyat menentukan nasib semua calon dan semua parti bertanding. Politik Malaysia sejak 61 tahun dan akan berterusan sampai beberapa PRU lagi tetap berbau perkauman.  

Kamu boleh menjaja 'Malaysian Malaysia', 'Malaysia Baru' untuk memancing sokongan rakyat. Tapi kalau Melayu/ Bumiputra merasakan hak dan kepentingan pribumi terjejas dan terhakis maka segala dongeng 'Malaysian Malaysia, 'Malaysia Baru' hanya tinggal kenangan yg pahit. 

Ini realiti politik Malaysia. DAP dan PKR parti politik semua kaum. Perjuangannya tidak selari dengan BERSATU yang memperjuangkan kepentingan Melayu/Bumiputra sebagai alternatif kepada UMNO. Kalau ada pemimpin PH yang bermimpi bukan Melayu boleh menjadi PM dan menentukan halatuju kerajaan sekarang maka janganlah terkejut beruk kalau PH berputih mata, hilang kuasa pada PRU 15 kelak. Jangan fikir kerana DAP dan PKR mempunyai banyak wakil di Parlimen dari BERSATU maka mereka mahu menguasai kepimpinan kerajaan menurut acuan politik mereka. 

Jangan cari naas politik. Orang Melayu yg beragama Islam tidak akan menerima seorang bernama Anwar Ibrahim sebagai bakal PM kerana mereka berpegang pada wahyu Allah yg melaknati kaum homosek. Kita cabar mana-mana ulamak yang berwibawa yang mengatakan Allah merestui homoseks boleh jadi pemimpin berdasarkan al-qur'an. 

DAP menjadi momokan UMNO, PAS dan berbagai ngo Melayu Islam kerana orang Melayu tidak akan menerima dengan dada lapang DAP menguasai kepimpinan kerajaan dan menentukan nasib rakyat di bumi Malaysia. Peristiwa berdarah 13 Mei, 1969 masih menguasai minda orang Melayu. Walaupun majoriti kaum Cina menyokong DAP namun ia tetap tidak dapat diterima oleh sebahagian besar umat Melayu beragama Islam. 

Sebenarnya semua parti dalam PH dapat menikmati kuasa sebagai menteri kerana Allah dan rakyat menyokong Tun Mahathir. Ini realitinya. Kalau bukan Tun Mahathir yang memimpin PH hari ini PKR, DAP, AMANAH dan BERSATU tidak akan berlagak sebagai menteri seperti kaduk naik junjung hari ini. Insaflah, wahai para pemimpin dan balaci PH semua. Kamu mengkhianati amanah Allah dan rakyat kalian akan menerima risikonya pada masa akan datang. Ingat 'kun faya kun' kuasa Allah. 

Di Semenyeh nanti calonnya dari BERSATU. Seluruh rakyat akan melihat mainan politik dalam PH, dan juga silat serta kuntau UMNO dan PAS. Kalau salah pilih calon, dan kalau matyeh-matyeh BERSATU hanya syok bergambar dengan menteri, makan minum dengan para pemimpin untuk menghiasi facebook alamat BERSATU akan dibungkus para pengundi Semenyih kelak.  

Hari ini rakyat lebih bijak dari kebanyakan menteri dan pemimpin politik. Jadi jangan memperlekehkan hak dan kepentingan rakyat, dan jangan menjaja janji yg tak boleh ditepati. - Yahaya Ismail 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena