Monday 21 January 2019

[Video Mat Sabu - Ini cerita daripada saya kecil sampai tua] Aikkk Cameron Highlands belum sudah lagi, Pas dah azam bekalkan Umno dengan 6,966 undi di Semenyih? Maknanya, Calon BN di Cameron dah boleh terjun telaga buruk.

Selasa, 22 Januari 2019
Foto Otai BERSIH.
Otai BERSIH
Orang asli pun tahu yang mana kaca yang mana intan yang boleh ubah masa depan mereka..Pertama kali kerajaan baru ambil alih kerajaan BN di Putrajaya orang asli akan sokong kerajaan.
Parti Umno calon Umno ibarat kain buruk dalam politik .
Harap wakil rakyat Umno 60 tahun sudah Umno berkuasa habok pun tarak di Cameron.

..lihat rumah orang asli depan sekolah ..sedih sedih...
Calon BN di Cameron harap bolih terjun telaga buruk atau kolam tahik di Cameron jangan temberang orang Cameron boleh ubah nasib mereka ...siapa jadi kerajaan pusat dan tadbir negara ..?

PAS azam bekalkan Umno dengan 6,966 undi di Semenyih

PAS akan membuka bilik gerakan parti itu dalam pilihan raya kecil (PRK) Semenyih dan menggerakkan kerjasama sama dengan Umno berdasarkan arahan kepimpinan pusatnya.
Pesuruhjaya PAS Selangor Sallehen Mukhyi berkata akan berusaha mengekalkan sokongan pada parti itu dalam pilihan raya umum lalu bagi membantu Umno.
“Fokus kita nak dapatkan 6,966 undi yang kita peroleh pada PRU lalu melalui calon kita akan dapat kita dapat kita bekalkan (kepada calon Umno) dan tambah dan cari 20 peratus undi (lain).
mk.
Foto Otai BERSIH.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena