Monday 21 January 2019

[Video Aku balik bersyarah macam dulu baling mikrofon pulak kang] Ahli2 Umno dan Pas tanya bila nak dakwa Najib? Najib pulak asyik minta tangguh perangai macam Pas minta tangguh RUU355 kenapa?

Selasa, 22 Januari 2019
Image may contain: one or more people
Kat Penang Pak Lebai buat kalut... 
Ada ahli-ahli umno dan pas tanya bila nak dakwa Najib. Tarikh mahkamah dah beri tunggu sajalah. Tapi yang Najib asyik minta tangguh perangai macam Hadi minta tangguh ruu355 kenapa?

Tindakan Najib tangguh perbicaraan dibantah

KUALA LUMPUR: Pihak pendakwaan dalam kes rasuah bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak membabitkan SRC International Sdn Bhd membantah tindakan pembelaan yang dilihat cuba menangguhkan perbicaraan kes itu yang sepatutnya bermula bulan depan.
Perkara itu dibangkitkan oleh Ketua Bahagian Pendakwaan Pejabat Peguam Negara, Manoj Kurup melalui surat kepada Hakim Mahkamah Tinggi, Mohd Nazlan Mohd Ghazali bertarikh hari ini.
Menurutnya, peguam Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah yang mewakili Najib memohon penangguhan perbicaraan kes yang sepatutnya bermula 12 Februari depan.
BH Online.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena