Monday 11 March 2019

[Video AMARAN KERAS KEPADA GOLONGAN LGBT] 'Dalil Bohong' Walaun bila nak bubar? AWAN Nasional desak pihak berkuasa ambil tindakan terhadap penganjur himpunan LGBT & Adun Tendong ambik berita entah dari web mana kemudian buat modal maki hamun.

Selasa, 12 Mac 2019
1. YDPA SOKONG RAHMATAN-LIL-ALAMIN DAN MAQASID SYARIAH 2. STATUT ROM - TAK BUAT SALAH JANGAN TAKUT 3. RUPANYA PENCEMARAN SUNGAI KIM KIM SUDAH LAMA 4. LGBT CEMAR SAMBUTAN HARI WANITA SEDUNIA
KENYATAAN MEDIA KETUA AWAN NASIONAL
1- AWAN Nasional melahirkan rasa kesal di atas tindakan sekumpulan pihak yang telah mencemari Sambutan Hari Wanita Sedunia pada tahun ini dengan menganjurkan himpunan yang memperjuangkan golongan LGBT.
2- AWAN Nasional mendokong penuh pendirian YAB Perdana Menteri Malaysia yang telah menegaskan bahawa amalan LGBT tidak akan diterima sama sekali di Negara ini.
3- Kita sememangnya bersetuju dengan hak kebebasan bersuara yang dipraktiskan di Negara ini, namun tindakan mereka ini telah melampaui batas dan norma yang digariskan.
4- Pendirian Kerajaan sangat jelas berhubung isu ini, malah Menteri Di Jabatan Perdana Menteri (Agama), Datuk Seri Dr Mujahid Yusof Rawa sendiri telah berulang kali memberi amaran supaya ruang demokrasi yang ada di Negara ini tidak disalah guna untuk mempertahankan perkara yang salah di sisi Agama.
5- Justeru, AWAN Nasional juga mendesak agar pihak berkuasa mengambil tindakan terhadap penganjur himpunan berkenaan yang telah menimbulkan keresahan dan kemarahan umat Islam di Negara ini.
YB Dr Siti Mariah Mahmud
Ketua
Angkatan Wanita AMANAH Negara
(AWAN) Nasional)
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Ana Tahu
Adun Tendong, Kelantan dari parti ana ni ambik berita entah dari web mana kemudian buat modal maki hamun. Tapi itu memang amalan terpuji ikut kitab parti ana. Semenjak berkawan dengan UMNO ni, ahli-ahli parti ana tak perlu lagi tabayyun. Kaedah baharu sekarang dikenali sebagai tibaiyun.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena