Tuesday 5 March 2019

[Video DUN RANTAU! Biar PKR Yang Putuskan] Arab Saudi lembut je bahasa untuk bukan Islam..Di M'sia walaun sedap aje kata KAFIR HARBI malah orang Islam pun kena Kapir juga & Pelajar Tahfiz maut nak ke Himpunan Rakyat Jangan Hina Nabi.

Selasa, 5 Mac 2019
Tiada penerangan foto disediakan.
Negara lain lembut je bahasa untuk Bukan Islam.. Di Malaysia Bukan Islam ada mufti kata Kapir Harbi lagi malah orang Islam pun kena Kapir sebab berlainan politik.. bezakan cara kita dan mereka.. Malaysia Baru kena berubah lah walau agak susah..

Pelajar Tahfiz maut kemalangan dalam perjalanan ke Himpunan Rakyat Jangan Hina Nabi

Seorang pelajar tahfiz berusia 11 tahun maut, manakala 9 lagi parah apabila sebuah kenderaan pelbagai guna (MPV) dinaiki mereka terbabas lalu terbalik di Kilometer 18.2 Lebuh Raya Utara-Selatan ke arah selatan, dekat sini, hari ini.
Dalam nahas jam 1.35 tengah hari, Amirul Hakimi yang juga pelajar Madrasah Tahfiz Ar Rayyan, Bandar Tenggara, Kota Tinggi, disahkah maut di lokasi kejadian akibat tercampak daripada kenderaan.
Mangsa parah pula ialah pemandu yang juga mudir madrasah tahfiz itu, Hasanulrizal Md Zin, dan Timbalan Ketua Muslimat PAS Tenggara, Rodiah Hassan, manakala tujuh pelajar lain dari madrasah tahfiz terbabit sedang dikenal pasti identiti.
Semua mangsa dipercayai dalam perjalanan ke Himpunan Rakyat Jangan Hina Nabi Kami peringkat negeri yang diadakan di hadapan Masjid Bandar Baru Uda.
GDaily

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena