Tuesday 12 March 2019

[Video STATUT ROM - TAK BUAT SALAH JANGAN TAKUT] Tahniah Kelantan dapat royalti minyak lebih RM1bilion drpd kerajaan PH..Zaman UmnoBN dulu stopa mamat, anuar musa kata tak layak! Pas Umno masih nak sekelambu ke? Adun PAS mohon maaf sebar berita palsu fitnah TPM.

Selasa, 12 Mac 2019
Jom Channel
"Perkara 40 Perlembagaan Persekutuan jelas menyatakan bahawa Yang di-Pertuan Agong membuat sesuatu keputusan atas nasihat Perdana Menteri atau Jemaah Menteri.” "ICC berpegang kepada prinsip complementarity di mana Artikel 17 Statut Rom memperuntukkan bahawa sesuatu kes jenayah antarabangsa hanya akan disiasat atau didakwa sekiranya sesebuah Negara Pihak, di atas sebab-sebab tertentu, tidak berkemahuan atau tidak berkemampuan (unwilling or unable) untuk melaksanakan siasatan dan dakwaan.” "Dalam erti kata lain, ia merupakan mahkamah pilihan terakhir (court of last resort)" menurut kenyataan itu, seperti dipetik Bernama.
Tiada penerangan foto disediakan.
Anai2 tu saper? Kok warna hijo!
Kami Viral
Image may contain: 3 people, people smiling, people standing and text
TS
Kami Viral
Tahniah Kelantan kerana dapat wang royalti minyak sebanyak lebih RM1bilion.
Ingat zaman BN, pemimpin Umno berkata "Kelantan tidak layak dapat royalti minyak sebab jarak 3 batu nautika" iaitu stopa mamat, anuar musa.
Sekarang pemimpin Umno Kelantan jenis berkata begitu sudah jadi kawan Pas, adakah pemimpin Umno Kelantan sudah malu berkata begitu pada masa dahulu semasa BN jadi kerajaan disebabkan Kerajaan Pusat yang baru sudah bagi royalti kepada Kelantan...
Inilah roda politik Malaysia, tiada yang kekal banyak wayang dimainkan. Tiada politik idea tapi banyak fantasi kaum dan agama.
No photo description available.
Pas Umno masih nak sekelambu ke?

Adun PAS mohon maaf lepas sebar berita palsu fitnah TPM

Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Tendong, Rozi Muhamad tampil memohon maaf secara terbuka selepas memuat naik tangkap layar berita palsu di Facebook yang memetik Timbalan Perdana Menteri, Dr Wan Azizah Wan Ismail.
"Dengan rasa bersalah dan rendah hati, saya memohon maaf dan menarik balik kenyataan pada posting yang saya printscreen (tangkap layar) kenyataan Wan Azizah.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena