Thursday 14 February 2013

DS Nizar Dedah Kes Mahathir Simpan USD44 Billion di Switzerland & Skendal Najib - Altantuya

Khamis, 14 Februari, 2013
Photo: @EraPasca: Cayalah....PAS SUDAH READY UNTUK MENGGANTIKAN UMNO. http://t.co/oMUoRIYY
Credited to:Manjadda wajadda

Video 1: Ceramah Demi Rakyat di Pengkalan Pegoh


Video 2: Ceramah Demi Rakyat di Pengkalan Pegoh



Isu Berkaitan:


Thursday, February 14, 2013
Ini kali lah, ini kali la Deepak


Ini kali lah, ini kali la Deepak


Deepak, Lu jangan main wayang bro. Kalau lu bukan kembar ular, lu sambut ini cabaran. Ada berani ka?
Angkatan Muda KEADILAN (AMK) cabar usahawan permaidani, Deepak Jaikishan membuat akuan bersumpah (SD) berhubung pendedahannya mengenai penglibatan pegawai isteri Perdana Menteri dalam kes pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu.
“Kalau dia (Deepak) yakin dengan kebenaran itu, lebih baik buat akuan bersumpah, supaya kenyatannya diikat dengan Akta Perakuan Berkanun (1960),” kata Ketua AMK, Shamsul Iskandar Mohd Akin ketika dihubungi.

Kerajaan Rakyat

Pada sidang media di ibu pejabat PAS 6 Februari lalu, Deepak menyatakan dia 90 peratus yakin pegawai Datuk Seri Najib Razak dan Datin Seri Rosmah Mansor ada di lokasi Altantuya dibunuh.
“Deepak kena nyatakan nama pegawai tersebut. Adakah pegawai itu orang selain daripada polis pengiring Najib, Azilah Hadri dan Sirul Azhar?” soal Shamsul.
Beliau berkata, tidak salah untuk Deepak mendedahkan pada media, namun melalui SD, pihak atau individu yang terlibat dengan pembunuhan dapat diheret ke muka pengadilan.
“Kalau ada bukti baru dalam kes ini, ia boleh dijadikan innuendo (sandaran) penglibatan Rosmah,” katanya.
19 Disember lalu, AMK diketuai Shamsul membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Petaling Jaya menuntut siasatan pendedahan Deepak berhubung penyediaan SD kedua penyiasat persendirian, P Balasubramaniam (PI Bala).
“Kita kesal pihak polis tidak teruskan siasatan. Azilah dan Sirul kekal didapati bersalah sementara menunggu rayuan,” kata Shamsul menyifatkan ‘ada orang’ lain selain Razak Baginda dalam motif pembunuhan.
Azilah dan Sirul ditahan dan dijatuhi hukuman mati manakala rakan akrab Najib, Razak Baginda terlepas dari hukuman apabila dibebas tanpa dipanggil membela diri.
Posted by Admin at 11:01:00 PM


PAS GANTI UMNO
Takbir!   Allahuakbar

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena