Wednesday 20 February 2013

Apaa? Ah! Argh! Arghhhh! : Habaq kat aku... Laa ni nak makan kicap apa woi?

Muka Depan  Artikel M@rhaen  Tamin taja Umi Felda kempen untuk BN

TAMIN taja Umi Felda kempen untuk BN
Rabu, 20 Februari 2013 17:52 BlogMaster  M@RHAEN




Sebuah syarikat pembuat kicap dan sos, Syarikat Tamin yang beroperasi di Enggor Perak selama ini diketahui menjadi panaja kepada Roadshow Umi Hafilda.

Menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 yang akan muncul pada bila-bila masa, syarikat ini turut memperomosikan BN dengan menampal pelekat 'Pangkah BN' pada setiap botol keluaran syarikat ini.

Pemilik Syraikat Kicap Tamin, Puan Sharifah bt. Mohd Tamin adalah merupakan Ketua Wanita Umno Bahagian Sungai Siput dan juga AJK Wanita Umno Perak. Jadi tidak hairanlah jika syarikat yang menaja Roadshow Umi Hafilda ini akan juga berkempen untuk Barisan Nasional melalui penjualan produk yang berasas kicap dan sos.

Kepada para penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat khususnya di Perak dan bahagian Utara, eloklah mengelak diri daripada membeli produk keluaran Syarikat Tamin penaja Ummi Hafilda dan Umno ini.


Petikan Akhbar
Credited to:M@RHAEN

Pautan Arkib Berkaitan:

Monday, June 6, 2011
TAUKE KICAP TAMIN TAJA CERAMAH UMI HAFILDA

Jika ini bagai dikata....elok lah fikir-fikirkan terutamanya pendokong Pakatan Rakyat...patut beli atau tidak????
http://www.ipsofactoj.com/highcourt/2008/Part03/hct2008%2803%29-015.htm

AJK WANITA UMNO NEGERI PERAK

PN SHARIFAH BT MOHD TAMIN
KETUA WANITA SUNGAI SIPUT

Lot 174 Kampung Enggor
33500 Enggor

No Tel :             05-7576577      
No Fax : 05-7576025

Ceramah Ummi Hafilda Rabu
IPOH 15 Mei - Orang ramai dijemput menghadiri program ceramah isu semasa oleh Ummi Hafilda Ali di Hentian Rehat dan Rawat Salak (R&R) Jalan Ipoh-Kuala Kangsar dekat Sungai Siput pukul 8.30 malam pada Rabu ini.

Program tersebut dianjurkan oleh Majlis Pembangunan Wanita dan Keluarga (MPWK) Parlimen Sungai Siput dengan kerjasama Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Lintang, Datuk Ahamad Pakeh Adam.

Menurut Pengerusi MPWK Parlimen Sungai Siput, Sharifah Mohd. Tamin, pihaknya menjangkakan seramai 2,000 orang hadir pada program tersebut.

''Kita ramai akan hadir pada malam tersebut untuk mendengar penerangan oleh Ummi Hafilda khususnya mengenai isu politik tanah air," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Posted by WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI at Monday, June 06, 2011 
Email This
BlogThis!
Share to Twitter
Share to Facebook



0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena