Tuesday 26 February 2013

IPTDrM - Institut Pemikiran Tun Dr Mahathirism 2013...Taraa Ni Ja, UMNO MANJOI Bungkus PRU13!!!

Selasa, 26 Februari, 2013
lai-journey.blogspot
 *TERKINI! Risikan Mahathir juga akui UMNO BN tewas PRU13..!!!
Apa Kata Generasi-y & z
Top Comments
Jake Jack 1 month ago
Orang Melayu harus sedar betapa benci nya Mahathir San Miguel, selepas kemangkatan Tunku tidak diberi State Funeral Service semasa dia PM. Walhal dialah bapa kemerdekaan. Siapalah Mahathir dibandingkan Tunku. Mahathir adalah taik masyarakat. Dialah memperjuangkan kemerdekaan dan tidak diberi penghormatan negara.
Reply  · 47

stolen child 2 weeks ago
PTPTN di mansohkan negara bankrupt, Permata RM111juta, Apco RM77juta, corruption lain lagi? 1student menggunakan RM4k utk kos pembelajaran 2 sems(setahun) di IPTA, jika federal kasi peruntukkan RM200uta, seramai 50ribu student dalam pelajaran percuma dalam masa setahun! Kasi Permata RM111juta APCO RM77juta Syabas juga baru mendapat suntikkan dr kerajaan. gila best, org lain berniaga kerajaan kasi peruntukkan utk baik pulih. aku pun nak meniaga lah

zaijuslan 1 month ago
..makin panic la kaum umno...kang kalah tentu byk rahsia terbongkar....dulu khir toyo....tx tahu beza halal haram. ..rasuah ke idak sehingga perlu mahkamah putuskan. ..bodohnya kaum umno...


* Terkini! Mahathir Akui UMNOBN Sudah Kalah?
BERITA PAGI: Selasa, 26 Februari, 2013
Semalam seorang kawan dari Sarawak memberi tahu beberapa hari lepas Mahathir Mohamad telah bertemu dengan para setiausaha politik perdana menteri dan menteri di Putrajaya dalam rangka memberi taklimat dan 'arahan-rahan' khusus berhubung pilihan raya. Katanya hampir semua setiausaha-setiausaha politik itu hadir.

Menurut kawan itu yang mengakui maklumat itu diperolehi dari salah seorang setiausaha politik yang hadir, antara apa yang dijelaskan oleh Mahathir ialah mengenai kedudukan UBN hari ini yang dalam keadaan kritikal dan kalah.

Jelas Mahathir buat masa ini UBN kalah dengan kekurangan 20 kerusi untuk mendapat majoriti mudah 112 kerusi. Ini bererti kerusi yang dimenangi UBN kini hanya sekitar 80 atau 85 kerusi saja manakala Pakatan Rakyat meraih sekitar 130 hingga 135 kerusi.
Read more »
Posted by Kedah Lanie at 4:30 PM 0 comments
paki-pride.blogspot
Selamatkan Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena