Friday, 26 December 2014

Hai PM M'sia...Tuanku Sultan dah redah banjir, tolong rakyat tanpa protokol pun? Hang baru nak mai!

Jumaat, 26 Disember 2014

TWEET PALING PUAKA

Dicatat oleh 

TUANKU SULTAN MEMBANTU MEMINDAHKAN MANGSA BANJIR TANPA PROTOKOL...


Tuanku Sultan Kelantan. Baginda turun padang bantu mangsa banjir.

Tindakan sultan Kelantan yang turun padang untuk membantu mangsa banjir adalah tindakan yang betul dan sudah tentu ini membuatkan rakyat Kelantan merasa sultan itu dekat di hati mereka.




Menteri Besar Kelantan, Barisan EXCO, SEMUA YB PAS, UMNO & LAIN...ADMIN MENYERU SUPAYA MENDESAK KERAJAAN PUSAT ISTYIHARKAN DARURAT DENGAN SEGERA..!!! KEADAAN SEKARANG SUDAH TIDAK TERKAWAL LAGI..BANYAK MANGSA YANG TERPERANGKAP & TIDAK MENDAPAT BANTUAN...

RAKYAT KELANTAN MEMOHON DARURAT..!!! SUPAYA BANTUAN YANG LEBIH BANYAK DIPEROLEHI..KESIANI KAMI RAKYAT KELANTAN...JANGAN BIARKAN NYAWA KORBAN TERUS MENINGKAT...SEGERA BERTINDAK DEMI RAKYAT..!!!!!

SEBARKAN SEBANYAKNYA. ...

ulasan:

Tanpa Nama berkata...
Hati saya hiba mengenangkan nasib rakyat kelantan yang sedang menghadapi dugaan daripada Allah. Hati saya juga tambah terasa sayu apabila ada makhluk berdarah raja sanggup turun padang untuk membantu rakyat yang kini amat memerlukan bantuan.

Sungguh, rakyat Kelantan amat bernasib baik memiliki seorang sultan seperti itu, sama juga dengan rakyat Perak. Moga Allah memberkati peperintahan baginda berdua, dipanjangkan usia dan dikuatkan imannya.

Najib anak bangsawan tak memahami penderitaan marhaen

SUARASA                                                                                                        

Pagi-pagi saya dikirimkan foto print skrin daripada facebook oleh seorang temanita menunjukkan Perdana Menteri yang kita kasihi Mohd Najib Razak sedang bermain golf dengan Presiden Amerika Syarikat Barack Obama di Hawaii.
Obama: Macam mana Kelantan Mr Najib?
Obama berada di pulau peranginan itu untuk menghabiskan masa cuti Krismas. Beberapa orang pemimpin lain juga turut hadir sama untuk bercanda dengan Obama.

Mulanya saya tidak mempercayai gambar yang dikirimkan itu. Mungkin sahaja ia satu perbuatan jahat untuk memburuk-burukan perdana menteri yang kita sayangi. Ia hendak memberi gambaran Najib kurang peka kepada masalah dalam negara waktu ini terutamanya bencana banjir yang melanda negeri Pantai Timur dan teruknya negeri "pembangkang" iaitu Kelantan.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena