Monday 29 December 2014

MP BN masih nak merapu! Cetak 'muka sendiri' di kampit beras

Isnin, 29 Disember 2014

" PENIPUAN TERBESAR AHLI PARLIMEN UMNO MACHANG ISU CETAK WAJAH PADA BERAS BANTUAN BANJIR TERDEDAH "


TIKAQ BULOH     1:38 PM     3

Oooo dosa fitnah lebih besar dari membunuh erkkk, banjir bukan musim berpolitik erkkk, apa maknanya kalau siap nak cetak muka dan tampal poster lambang dacing dan muka Najib bagai. Ooo itu misi kemanusiaan erkk, bukan berpolitik erk, kau cakap dengan specis lembu boleh lah.

Tidak tahulah samada nak percaya atau tidak muka si Jazlan nih, mana tidaknya kalau benarlah sekiranya beras ini adalah beras lebihan semasa kempen PRU13 memang menipu besarlah lau kau Jazlan.

Sebelum PRU13 MP Machang ialah Saifuddin Nasution daripada parti PKR. Jazlan hanya calon baru bagi Parlimen Machang pada PRU13 yang lepas.

Jadi apa kejadahnya yang kau begitu perasan dan berani mencetak beras dengan muka kau dan atas nama AHLI PARLIMEN MACHANG. Siap ada pusat khidmat masyarakat Parlimen Machang walaupun belum menang lagi bertanding.

Aik belum menang dah declair MP Machang ???, agak-agaklah kalau nak bohong. Terimalah hakikat yang korang memang tampal dan cetak muka korang dan logo BN serta logo 1 Malaysia dalam misi bantuan banjir kali ini. Korang bacalah apa yang Jazlan ni merapu dalam Malaysia Kini dan FB beliau.
MP Machang Ahmad Jazlan Yaakub berkata kampit beras yang bercetak wajahnya adalah baki daripada kempen pilihan raya umum ke-13.

Ketua Umno Machang itu menempelak mereka yang menuduhnya melambatkan bantuan banjir kerana mahu wajahnya dan logo BN dicetak pada kampit beras yang diagihkan itu.

"Dosa fitnah lebih besar dari dosa membunuh. Jawablah di akhirat nanti. Jangan parti saja nama Islam tapi amalan tak ikut," Ahmad Jazlan menulis dalam huruf besar di laman Facebooknya.

"Bila bencana berlaku pada hari 1 & 2, keadaan bekalan tak cukup, saya keluarkan semua stok 500 kampit untuk diagihkan segera.


"Bukan musim nak berpolitik. Ini misi kemanusiaan tanpa mengira bangsa," tegasnya. M Kini


3 COMMENTS:

  1. KPD ORG2 YG TAK BENOK..YA BETUL ..ITU BAKI KEMPEN PRU13 KALU KAT BERAS TU TULIS 'DATUK LAN BAKAL AHLI PARLIMEN MACHANG' .. PESAN LA KAT YB UMNO LAIN,BAHAWA GEN-X TAK BENOK! PAH NI MU KATA PULAK KILANG SILAP CETAK TU,RAKYAT MALAYSIA TGK LA APA U-TURN LPS NI. NAMPAK SGT KENCING ATAS DARAT..B***
    Reply
  2. TU PSL RAMAI UMNO BENCI INTERNET,DOKTOR HOK SANGKUT BANJIR PUN TAU PM MAIN GOLF..SBB INTERNET. PAH TUBIK KATA JGN MAIN HANSET KONON TAKUT BATERI TOWER HABIS..SEMUA BENDA MU NAK SUSUK.. POWERBANK WTF TAKDOK GUNA UTK MANGSA BANJIR, CUMA ADA GUNA UTK TOKEY HOK BULEH TENDER POWERBANK.
    Reply
  3. Kalu betullah baki pru13 dan cetak salah.Beras sebayak tu sipe di stor mano?Keapa x hantar balik ke parti mu.Atau lama2 sipe nak tukar kampit beras dengan logo 1M pulak boleh jual kat kedai 1M!Dapat duit gratis bro!
    Moga2 semua tidak benar!
  4. BANTUAN PALING TERHARU.. Bagi air mineral sebotol pun nak hebahkan di facebook. Kagumnya aku terhadap kamu wahai UMNO. Harap2 ada kuar berita kat TV3suku, TV1 atau TV2...

    p/s: Mana sticker logo UMNO/BN kat botol ??. Sangka baik..Terlupa kot agaknya
Bapak Borek Anak Rintik..
Ke Mana Tumpah Kuah, Kalau Tidak Ke Nasi..

Inilah kerja-kerja 'ikhlas' UMNO & anak2nya. Agaknya kalau tiada logo mahupun muka2 pemimpin mereka tak ikhlas kot


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena