Friday 26 December 2014

Jasad guru wanita mangsa bot terbalik telah di jumpai...Suami masih hilang...

Jumaat, 26 Disember 2014
Jasad Guru Wanita Mangsa Bot Terbalik Telah Di Jumpai


Kemaman : Cikgu Norhayati Sulong, 37, merupakan guru di Sekolah Menengah Geliga Kemaman, Ketua Polis Daerah Kemaman Superintendan Che Suza Che Hitam berkata, bot terbabit terperangkap di tengah pusaran air lalu terbalik.

Kedua-dua mangsa yang terjatuh ke dalam air, hanyut dibawa arus deras, manakala penumpang lain iaitu tiga penduduk dan tiga penyelamat terdiri daripada anggota bomba dapat naik semula ke atas bot. 

Operasi pencarian ini akan terus diperluas dan dipertingkatkan dan jika keadaan air tidak begitu deras, kita akan arahkan anggota penyelam melakukan operasi selaman di kawasan sekitar.

Kini mengikut sumber dari Kemaman jasad guru wanita terbabit telah di temui oleh anggota penyelamat yang melakukan operasi, manakala suami nya masih belum di temui operasi menyelamat oleh pihak terbabit diteruskan . 
Al-fatihah salam takziah. newsredapple
fatihah
IdaMan

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena