Saturday 30 April 2016

Wan Azizah & Nurul, turun Sarawak? ASET NEGARA - "Kesiannya diat tadika kemas kmpg kmk org tok dekat Kuching!"

Sabtu, 1 Mei 2016
Kesiannya diat tadika kemas kmpg kmk org tok. Di dalamnya ada lebih 40 org aset negara berusia 4-6 tahun tengah menimba ilmu dlm keadaan bangunan yang daif, lagi tidak kukuh.. 21 km dr bandaraya Kuching?
Hasil untuk pengundi calon BN. Inilah tempat kanak2 berusia 4-6 tahun di Kampung Senari.
Amanah diterima masyarakat setempat
18 hrs
 Singgah di gerai berhampiran jeti. Menunggu feri merentasi Sungai Batang Sadong. Sungai ini memisahkan Kota Samarahan dengan Sri Aman. — at Feri Sungai Buloh, Sadong Jaya.




Bendera Amanah berkibar megah di Bumi Kenyalang.

Wan Azizah, turun di Sarawak malam ini?

 | April 30, 2016
Adenan bersetuju membenarkan Wan Azizah dan anak perempuannya, Naib Presiden PKR Nurul Izzah memasuki Sarawak jika mereka meminta kebenaran secara sopan.
wan-azizahs-arawak
PETALING JAYA: Presiden PKR Wan Azizah Wan Ismail dilapor dibenarkan memasuki Sarawak dan dijangka tiba di Lapangan Terbang Sibu di sekitar 20:35 malam ini.
Ini berdasarkan jadual yang diedarkan oleh PKR kepada para wartawan di Kuching.
Terdahulu, Ketua Menteri Sarawak Adenan Satem dikritik kerana menyekat aktivis dan pembangkang daripada memasuki negeri itu.
Bagaimanapun, dalam satu kenyataan terbaru semalam, Adenan menyatakan akan menimbang untuk membenarkan Wan Azizah dan anak perempuannya, Naib Presiden PKR Nurul Izzah memasuki Sarawak jika mereka meminta kebenaran secara sopan.
Sebagai tindak balas, Wan Azizah memberitahu bahawa dia dan anaknya, Nurul Izzah akan menulis surat kepada Adenan untuk meminta kebenaran.
Pemimpin pembangkang yang telah dihalang daripada memasuki Sarawak termasuk wakil DAP, Tony Pua dan Teresa Kok serta wakil PKR, Chua Tian Chang dan Rafizi Ramli.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena