Wednesday 12 June 2013

Video Blackout 505 KELANTAN

Rabu, 12 Jun 2013
BlackOut505 Ketereh Machang Kelantan 


MB baru Kelantan: Black 505 bagi satu kejutan & penakutan kpd Umno

Ahmad Yakob yang mudah didekati

Harakah,
14 Jun 2013

(Keratan laporan Harakah edisi Isnin ini)

KOTA BHARU: Timbalan Pesuruhjaya PAS Kelantan, Ustaz Datuk Ahmad Yaacob, yang dilantik sebagai Menteri Besar pada 6 Mei lalu tidak putus-putus menerima ucapan tahniah di atas perlantikan itu.

Tidak kira di Pejabat Menteri Besar, mahupun di rumahnya di Kampung Pasir Pekan sering dikunjungi orang ramai bukan hanya untuk mengucapkan tahniah di atas kemenangan PAS kerana dapat mempertahankan Dun Pengkalan Pasir, sebaliknya sebagai Menteri Besar Kelantan yang baru.

Pimpinan politik Pakatan Rakyat sama ada PAS, KeADILan dan DAP turut bertemu dengannya untuk menyampaikan ucapan tahniah.

Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang antara pimpinan tertinggi parti mengunjungi beliau, PKRKelantan, Muslimat PAS Pusat dan negeri, Persada, Pemuda PAS Negeri Kelantan termasuk NGO yang lain.
Laporan penuh baca Harakah edisi Isnin mulai Ahad ini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena