Thursday 20 June 2013

Rakyat Malaysia pertama turun ke medan jihad di Syria...Allahuakbar

Khamis, 20 Jun 2013
Photo: Sempena Ramadhan yang bakal menjelma ini, marilah kita bersama memberi sokongan kepada saudara Sunni kita di Syria sana. Mari beramai-ramai MEMBOIKOT SEGALA KURMA keluaran IRAN!!

Kerana kurma-kurma ini adalah milik Syiah Rafidhah!! Ianya telah tercemar dengan darah-darah saudara Sunni kita di Syria!!
Terdapat pelbagai lagi alternative kurma buatan saudara-saudara Sunni kita yang boleh kita nikmati. 

Untuk membantu ataupun tidak, KEPUTUSAN DI TANGAN ANDA!

Kurma Iran yang terdapat di pasaran antaranya

- Mariami
- Hossein
- Rabbi
- Rotab
Syria Care: Pertubuhan Penyayang Islam Membantu Syria


Syria Care: Pertubuhan Penyayang Islam Membantu Syria - Shah Alam, Malaysia
Allahuakbar!! rakyat Malaysia pertama turun ke medan jihad di syria.

Syria Care
Allahuakbar!! rakyat Malaysia pertama turun ke medan jihad di syria. Mujahidin malaysia sebelum berangkat ke syiria.
Doakan semoga beliau dpt menumbangkan tentera basyar..
kredit : Syria Care: Pertubuhan Penyayang Islam Membantu Syria/Canaglanie



Tentera Muhammad (SAW) mula berkumpul di Bilad Al-Sham, Syria


Photo
Photo: Misi kami:
"Untuk melakar senyuman di wajah anak-anak syahid "

... bantu kami...
Derma sekarang di:
Akaun Maybank: 562106630487
PayPal: AlEhsidek@gmail.com
Pertubuhan Sinar Damsyik Malaysia

Photo: Ringkasan Mingguan Syria: 10 - 16 Jun 2013

Berita-berita penting

AS mengubah kedudukan di Syria: Pegawai-pegawai AS telah memutuskan bahawa rejim Syria telah menggunakan senjata kimia terhadap Mujahideen dan menambah bahawa ia akan memberi sokongan ketenteraan kepada mereka. Satu pasukan petugas 300 Marin AS telah dikerahkan di sempadan Syria dan Jordan. John Kerry, memberi amaran bahawa apa yang Amerika Syarikat percaya adalah penggunaan Syria senjata kimia terhadap pemberontak dan peranan yang dimainkan oleh menjalar Hezbollah dalam konflik "mengancam untuk meletakkan penyelesaian politik di luar bidang".

Tol peningkatan kematian Syria: Lebih daripada 93,000 orang, termasuk lebih daripada 6,500 kanak-kanak, telah terbunuh di Syria -hasil kajian Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu pada hari Khamis lalu.

Mujahideen terlebih dahulu dalam pelbagai perkara di Syria: Pertempuran genting tercetus antara Mujahideen dan rejim Assad, yang disokong oleh kumpulan Militan Hezbollah di Aleppo. Mujahideen meningkatkan serangan mereka pada kedudukan rejim di bandar Idlib, Hama, Daraa sebagai pertempuran genting yang berterusan di Damsyik dan pinggir bandar itu.

Perkembangan Pembangunan
Pembelotan tentera diperbaharui: Sebanyak 73 pegawai tentera Syria telah melintasi sempadan dengan keluarga mereka "mencari perlindungan" di Turki, agensi berita negeri yang dikendalikan di negara ini melaporkan pada hari Jumaat.

Ekonomi
Perang mempercepatkan kadar inflasi Syria: Kadar inflasi Syria telah meningkat kepada 40 peratus dan ekonomi telah terjejas teruk oleh Mujahideen yang disokong oleh Amerika Syarikat dan beberapa negara-negara Eropah, kata Gabenor Central Bank Adib Mayaleh pada hari Jumaat lalu.

Pound Syria mencapai rekod rendah baru: Kadar pertukaran pound Syria mencapai rekod rendah dari 170 pound kepada dolar AS menjelang akhir minggu ini

Reaksi Antarabangsa
Ulama Sunni membuat panggilan awam pertama mereka untuk jihad di Syria: Kongres terkemuka Ulama-Ulama Islam Sunni telah mengeluarkan panggilan JIHAD pada hari Khamis bagi menentang kerajaan Damsyik dan sekutu Syiah itu.

Mesir memutuskan hubungan dengan Assad: Presiden Mesir mengumumkan pada Sabtu lalu bahawa beliau telah memutuskan hubungan diplomatik dengan Syria dan menutup Damsyik kedutaan di Kaherah. Seorang pegawai kanan dalam presiden Mesir berkata pada Khamis lalu bahawa orang-orang Mesir adalah bebas untuk menyertai perjuangan di Syria dan tidak akan didakwa apabila pulang.

Rusia meningkatkan sokongan untuk Assad sebagai tekanan kepadanya: Presiden Vladimir Putin terang terangan memberi amaran kepada Amerika Syarikat dan sekutu-sekutunya tidak menyertai Mujahideen di Syria . Menteri Luar Rusia pada Sabtu lepas berkata bahawa bukti-bukti yang dikemukakan oleh Amerika Syarikat mengenai penggunaan senjata kimia di Syria nampaknya tidak memenuhi kriteria yang ketat untukdipercayai . Lavrov berkata bahawa apa-apa usaha untuk menguatkuasakan zon larangan terbang di atas Syria menggunakan jet pejuang AS dan peluru berpandu Patriot dari Jordan akan dikira sebagai melanggar undang-undang antarabangsa.
Azuran Ahmad Ya,Allah..betapa zalimnya puak2 syiah Basyar ni. Ya, Allah hancurkan kaum2 yg zalim ni..kesianilah hambaMu di bumi syria..ameen
37 · Tuesday at 6:42am via mobile
6 Replies

Siti Norhayati Mohd Shah )": the picture make my heart broken... ya Rabb zalimnya syiah laknatullah )":
27 · Tuesday at 6:44am via mobile
Photo: BERITA TERKINI 

  Pada jam 10malam semalam, Mujahideen di Damsyik telah melancarkan misi yang hebat dan mengagumkan di Lapangan Terbang Tentera Mezze dalam bandar Damsyik. Mujahideen telah melancarkan serangan melalui sebuah kereta yang membawa bahan letupan dan berhenti berhampiran depot peluru di lapangan terbang tersebut lantas menyebabkan pengeboman Mega . Terdapat banyak kecederaan dan kematian yang dialami oleh tentera Assad, Syiah, dan tenetra-tentera upahan mereka di situ. 
Mengetahui akan perkara itu, Mujahideen mula hanya menggunakan lapangan terbang ini untuk pengeboman setiap hari di sekitar bandar Damsyik.

ALLAHU AKBAR!
ALLAHU AKBAR!
ALLAHU AKBAR!

Alhamdulillah.. Sykur ke atas Mu Ya Allah..

LINK VIDEO :http://youtu.be/hQ2gUA4KP64

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena