Monday 10 March 2014

SAR MH370: "Minum pagi sambil bersantai di janda baik...Patutla lambat! Pasukan China 'gesa' M'sia percepat carian...

Isnin, 10 Mac 2014
Lembab & Lambat...

lebih kurang sejam yang lalu 


NOH OMAR SECARA TERUS TERANG MEMBERITAHU SELURUH DUNIA BELIAU SEMPAT BERSANTAI DENGAN NAJIB DAN MUHYIDDIN KETIKA NEGARA GEMPAR DAN SEDIH DENGAN TRAGEDI PESAWAT MH370 HILANG!!!!!

"Minum pagi sambil bersantai dgn pm n tpm d kem ilmu janda baik. Isu kehilangan flight MAS n prk kajang antara topic perbualan kami".

Itulah ayat yang terdapat di page rasmi akaun Facebook Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor merangkap Ahli Parlimen Tanjung Karang dan bekas Menteri Pertanian Dan Industri Asas Tani.

Rakyat gempar dan sedih serta memerlukan suatu tindakan yang pantas dan cuntas dari pemimpin tertinggi negara, Noh Omar dengan rasa megah dan selambau batu tanpa rasa malu beritahu dia sedang minum pagi dengan PM dan TPM sambil bersantai di Kem Institut Latihan Memperkasa UMNO (I.L.M.U.) di Janda Baik dibawah suatu program anjuran Biro Pemantapan Politik UMNO sebagai latihan dan persedian menghadapi PRK Kajang.

Ini apa punya pemimpin ni weh!!!!!!!. Lebih 239 nyawa manusia yang menaiki pesawat MAS tidak tahu untung nasibnya .. masih boleh rileks dan bersantai sambil minum pagi.

Dimana slogan Rakyat DiDahulukan dan Prestasi DiUtamakan????? .. DIMANA??????

Dimana janji kata manis yang kerajaan sentiasa mendengar keluhan dan rintihan rakyat ... DIMANA????

Dimana kata yang kerajaan UMNO/BN mengamalkan TRADISI MEMBELA RAKYAT ... DIMANA??????

FB Noh Udang: https://www.facebook.com/dsnohomar/photos/a.336304629837589.1073741862.115195725281815/423338924467492/?type=1&theater

ℑσм pαкατ²⇨ ℒιкє✔ Cσммєηт✔ Sнαяє✔
http://omakkau.blogspot.com/2014/03/noh-omar-secara-terus-terang.html

ṪןḰєlคtє #PrayForMH370
 — with Notty Kidz.


Masalah sungguh...


lebih kurang sejam yang lalu 

Pesawat Mas MH370 : Menyanggah Kritikan Norizan Sharif

Mungkin betul yang Kapal Selam Scorpene DIBINA Khas untuk BERPERANG dan kalau untuk Berperang sudah semesti nya mempunyai ALAT PENGESAN sesuatu OBJEK, macam mana nak Mengesan Musuh kalau untuk Mengesan Pesawat yang di KUATIRI Tenggelam di Dasar Laut pun TAK MAMPU, Patut lah Pengganas Sulu boleh MENCEROH Lahat Datu Sabah atas sebab Pengganas Sulu semasa Menceroboh berada diatas Air manakala Kapal Selam berada Didalam Air tak begitu Norizan. baca lagi --->>> http://inderasipejuang.blogspot.com/2014/03/pesawat-mas-mh370-menyanggah-kritikan.html

Heran jugak kau ye...


24 minit yang lalu 


Kita pun pelik & hairan macam mana la pasport palsu boleh lepas kat KLIA tuu?? HURMMMM...

MH370 Hilang: Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi "Saya masih hairan tak kan (pegawai imigresen) tak boleh fikir, orang Itali dan Austria tapi muka macam orang Asia".


Lagi elik & hairan!! Macamana Rekod Kemasukan Altantuya dan dua lagi wanita Mongolia HILANG daripada rekod kemasukan Jabatan Imigresen... yang ini Zahid tidak hairan ke?

#PrayForMH370

ℑσм pαкατ²⇨ ℒιкє✔ Cσммєηт✔ Sнαяє✔ 

ṪןḰєlคtє

Pasukan China 'gesa' M'sia percepat carian



China menghantar satu pasukan ke Malaysia bagi “menggesa pihak Malaysia mempercepat carian dan misi menyelamat” pesawat MH370 yang hilang.

Menurut agensi berita Xinhua, Kementerkan Luar China berkata, pasukan itu terdiri daripada pegawai daripada kementerian itu, Kementerian Keselamatan Awam, Kementerian Pengangkutan dan Pentadbiran Penerbangan Awam.

Ia akan menyelaraskan usaha bersama kedutaannya di Kuala Lumpur bagi menangani isu relevan, termasuk menyiasat insiden dan membantu anggota keluarga berkaitan di Malaysia.

Pesawat MH370 yang dijadual terbang ke Beijing hilang dalam kawasan kawalan udara Ho Chi Minh di Vietnam.

Ia membawa 12 kru, 227 penumpang, termasuk 154 warganegara China.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena