Thursday 20 February 2014

Jom turun BANGI - Siap Sedia Gerak 'Mu Tunggu Aku Datang'

Jumaat, 21 Februari 2014


Satu Suara ~ Jom turun #Himpunan222MansuhPBS!!!

 Pelajar menengah yang dimakmaltikuskan... 
Gambar: Wahai Warga Malaysia marilah kita sama-sama menjunjung Suara Guru-Masyarakat Malaysia dan Mahu SPPBS Dimansuhkan agar pemahaman gerakan ini dpt dimegertikan generasi mendatang serta mohon diplagiat lambang rasmi ini dlm apajua bentuk dan kaedah lalu diedar/pamer/bentang di kawasan setempat sbg solidariti terhadap pelajar menengah yg dimakmaltikuskan dasar kerajaan bermula Tingkatan 3 tahun ini.

Marilah kita sama-sama mempamerkan Banner ini spt di Pusat Kegiatan Guru (PKG), Padang Sekolah, Dpan Papan Tanda Sekolah atau sbgnya samada secara terangan atau tlh diedit. 

Mohon sebarkan & share

Wahai Warga Malaysia marilah kita sama-sama menjunjung Suara Guru-Masyarakat Malaysia dan Mahu SPPBS Dimansuhkan agar pemahaman gerakan ini dpt dimegertikan generasi mendatang serta mohon diplagiat lambang rasmi ini dlm apajua bentuk dan kaedah lalu diedar/pamer/bentang di kawasan setempat sbg solidariti terhadap pelajar menengah yg dimakmaltikuskan dasar kerajaan bermula Tingkatan 3 tahun ini.

Marilah kita sama-sama mempamerkan Banner ini spt di Pusat Kegiatan Guru (PKG), Padang Sekolah, Dpan Papan Tanda Sekolah atau sbgnya samada secara terangan atau tlh diedit.

Mohon sebarkan & share

November 2, 2013 · Edited 

1 SHARE = 1 SUARA = 1 USAHA

November 11, 2013 

Kepada Guru-Guru terutamanya, jika anda takut atau berasa takut kerana ingin menyatakan SATU SUARA, anda boleh print dan pamerkan lampiran ini.

Photo: Satu Suara ~Bagi menolak ARAHAN DIKTATOR oleh KPM, Admin nasihatkan anda baca respon ini:

#Himpunan222MansuhPBS

Satu Suara ~Bagi menolak ARAHAN DIKTATOR oleh KPM, Admin nasihatkan anda baca respon ini:

#Himpunan222MansuhPBS
 Siap Sedia Gerak Sekarang... Mu Tunggu Aku Datang!


kereta kebal esscom
Sekadar hiasan

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena