Wednesday, 19 February 2014

Air Banyak! Masalah air Selangor (masalah UMNO).. Yang kena kerajaan Selangor..

Eabu, 19 Februari 2014
Ni lah peliknya orang UMNO ni


Photo: SABOTAJ..!!!
SABOTAJ..!!!

Gambar: kerajaan negeri ke kawal air atau syarikat kroni umno 'syabas' ?

* jangan sembang mcm kangkung
kerajaan negeri ke kawal air atau syarikat kroni umno 'syabas' ?

* jangan sembang mcm kangkung



Patutlah Aku Macam Pernah Tengok Puteri UMNO Yang Hot Stuff Ni


Link 2008

Macam mana nak selesaikan masalah air kalau dah hujan tak nak turun?
Dulu aku ingat lagi tahun 90 an aku hidup sekolah asrama, punyalah lama takde air.
Tiap2 hari kena turun ambik air dari lori. Tak silap aku masa fenomena el nino dulu.

Takde pun puteri UMNO concern waktu tu.
Mungkin sebab waktu tu, UMNO yang berkuasa kot?

Ni lah peliknya orang UMNO ni.
Harga barang naik ketentuan Allah.

Air empangan kering hujan tak turun, cuaca panas, salah kerajaan Selangor.
Global warming, salah Anwar Ibrahim.

Masalah air Selangor adalah berpunca dari apa?

Mari fiikir-fikirkan..

- Syarikat air diswastakan oleh umno kepada Tan Sri Rozali selaku pengerusi umno selangor.

- PR Selangor berunding bertahun-tahun untuk hakmilikan syarikat air namun dihalang oleh umno.

- Syabas urus air Selangor.
- Syabas krony umno
- Syabas....rakyat kena tipu umno.

Masalah air Selangor (masalah UMNO).. Yang kena kerajaan Selangor..

Begitulah cara berfikir.

#umno_tipu_rakyat!!
 — with AbdulKhaieroy AbdulGhani and 2 others.


Photo: BEKALAN AIR UMNO..

Sejak bila umno dah tubuhkan syarikat bekalan air sendiri ni? Kih kih kih kih.. 
Umno ambil air dari mana? Kalau dari negeri Selangor, bukan ke Selangor tu dibawah kerajaan Pakatan rakyat..? kih kih kih kih..

Air Allah yang ciptakan umno jugak nak letak nama.. kih kih kih..

BEKALAN AIR UMNO..

Sejak bila umno dah tubuhkan syarikat bekalan air sendiri ni? Kih kih kih kih..
Umno ambil air dari mana? Kalau dari negeri Selangor, bukan ke Selangor tu dibawah kerajaan Pakatan rakyat..? kih kih kih kih..

Air Allah yang ciptakan umno jugak nak letak nama.. kih kih kih..
Gambar: Kerajaan Selangor bersedia menawarkan pemberian air percuma 20 meter padu kepada penduduk Kuala Lumpur dan Putrajaya, seperti yang dinikmati rakyat Selangor kini sekiranya penstrukturan air berjaya diselesaikan.
http://bit.ly/1oLykLN
Kerajaan Selangor bersedia menawarkan pemberian air percuma 20 meter padu kepada penduduk Kuala Lumpur dan Putrajaya, seperti yang dinikmati rakyat Selangor kini sekiranya penstrukturan air berjaya diselesaikan.
http://bit.ly/1oLykLN

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena