Monday 17 February 2014

5 Hari LAGI!!!! #Himpunan222MansuhPBS: Puteri UMNO pun sokong?... Sila turun bersama di Bangi... Caya sama lu!

Isnin, 17 Februari 2014
Syabas ketua puteri
Photo: Satu Suara ~ Admin ucapkan terima kasih kerana peka dengan masalah pendidikan negara.

Komen Admin:
Kalau beliau boleh turun bersama #Himpunan222MansuhPBS pun okey juga.

Satu Suara ~ Admin ucapkan terima kasih kerana peka dengan masalah pendidikan negara.

Komen Admin:
Kalau beliau boleh turun bersama #Himpunan222MansuhPBS pun okey juga.

Dari kiri,  Presiden persatuan Gerakan Kebangkitan Pendidik Kebangsaan,Normala Sudirman, pengerusi Penaja Suara Guru Masyarakat Malaysia, Mohd Nor Izzat Mohd  Johari dan Abdul Rahman Usman dalam sidang akhbar pengumuman rasmi Himpunan 222 Kezaliman Terhadap Warga Pendidik dan Mansuh PBS oleh SGMM dan PENDIDIK di Bangi Golf and Resort. Gambar FAZRY ISMAIL.


Himpunan Mansuh PBS - Pegawai 'Kurang Cerdik' Kaitkan Dengan Parti Politik



KUALA TERENGGANU - Warga pendidik diingatkan supaya tidak mudah terpengaruh dan menyertai himpunan mansuh pelaksanaan sistem aplikasi Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS), pada 22 Februari depan di Putrajaya.

Yang Dipertua Majlis Pegawai Pendidikan Daerah Malaysia (MPPDM) Shafruddin Ali Hussin berkata himpunan berkenaan merupakan dakyah pihak tertentu yang mahu menjatuhkan kerajaan dan menggugat Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) semata-mata, demi kepentingan diri.

Posted by Jeebond BLM



Satu Suara ~ Dalam isu pendidikan, Admin berlapang dada untuk menerima respon positif samada daripada BN, Pakatan atau Golongan Profesional.

Pucuk pangkal, ini isu pendidikan negara dan bukannya isu politik seperti yang digembar gemburkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab dan terlalu 'CERDIK'.

Komen Admin:
Admin jemput semua sekali daripada mana-mana fahaman politik bahawa ini isu pendidikan dan marilah bersama.


#Himpunan222MansuhPBS

Photo: Satu Suara ~ Kepada yang beragama Islam, ayuh. Berdoa dan berhajat kepada Allah. Kuatkan semangat, hadir ke #Himpunan222MansuhPBS.

Kepada yang bukan Islam, dijemput hadir kerana masjid ini juga tempat bersosial bersama. Jaga batasan dan tiada larangan. Mari bersama.


Satu Suara ~ Kepada yang beragama Islam, ayuh. Berdoa dan berhajat kepada Allah. Kuatkan semangat, hadir ke#Himpunan222MansuhPBS.

Kepada yang bukan Islam, dijemput hadir kerana masjid ini juga tempat bersosial bersama. Jaga batasan dan tiada larangan. Mari bersama.

Photo

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena