Thursday 17 April 2014

LHDN: Kaunter perkhidmatan e-Filing beroperasi hujung minggu...Logonya "Mungkin" dicemari oleh simbol freemanson?

Khamis, 17 April 2914

Adakah Logo LHDN & JPA Tercemar Simbol Freemason?

Terima kasih kepada rakan di facebook yang bertanyakan mengenai LOGO LHDN (LEMBAGA HASIL DALAM NEGERI). Seperti mana Logo JPA (JABATAN PERKHIDMATAN AWAM) saya boleh katakan ianya "Mungkin" dicemari oleh simbol freemanson. saya tidaklah menuduh secara melulu, "mungkin" secara tidak sengaja. Tetapi perlu diingat, di Malaysia yang diwar-warkan negara Islam ada 12 PUSAT KEGIATAN FREEMASON. Thailand cuma 4!! hebat kita ni.. Illutrasi yang saya buat "berkemungkinan" sahaja.. saksikan..
Sila perhatikan Logo LHDN tersebut.. jika bentuk segitiga biasa, corak lhdn seperti mata terbalik seperti gambar tersebut, sekiranya segitiga diterbalikkan, mata tersebut seperti menegak. jika di gabungkan logo LHDN, anda boleh melihat, bentuk mata  dengan coraknya boleh dikatakan 90% mirip.. sila lihat anak panah berwarna tersebut.. sama kan

GAMBAR DI BAWAH PULA LOGO JPA.. nak ulas pun rasanya pembaca dapat menilai sendiri kan? tiada niat untuk memfitnah, tetapi lambang LHDN & JPA memang ada persamaan. Jumpa? perhatian betol-betol pada mata..

TERPULANG KEPADA PARA PEMBACA UNTUK MENILAI..Wallahualam..
ditulis oleh mahran / Aku Tulis Ape Aku Nak Tulis

Kaunter perkhidmatan e-Filing LHDN beroperasi hujung minggu



Ia dibuka di Sabah dan Sarawak pada 19, 20, 26 dan 27 April dari 8 pagi hingga 5 petang, manakala bagi negeri lain ia beroperasi pada tarikh sama dari 9 pagi hingga 5.30 petang. 

LHDN menggesa pembayar cukai menggunakan kemudahan yang disediakan untuk memastikan borang berkenaan dikemuka dalam tempoh yang ditetapkan. 

- BERNAMA



Photo: (G.S.T)
PASTI HIDUP KITA SENGSARA
(G.S.T)
PASTI HIDUP KITA SENGSARA

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena