Friday 18 September 2015

KEJAM! 'Ayahanda Zul Badak' MAUT selepas ditembak seorang lelaki bertopeng.

Jumaat, 18 September 2015

KEJAM!! 4 Gambar Ayahanda Zul Badak Maut Selepas Ditembak Seorang Lelaki Bertopeng Pukul 2 Pagi Tadi

Seorang lelaki maut selepas terkena empat das tembakan dilepaskan dua lelaki  ketika menuju ke kereta selepas keluar minum bersama dua rakan di sebuah restoran di Jalan Tun Ismail awal pagi tadi.

Kejadian jam 2.20 pagi itu menyebabkan mangsa Arzurizan Abdul Rahman, 39, atau lebih dikenali dengan panggilan Ayahanda Zul Badak maut ditempat kejadian  akibat kecederaan parah di bahagian kepala.

Katanya, polis masih meneruskan siasatan dan mengklasifikasikan sebagai kes bunuh mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan. Al-fatihah Credit Sinar, Harian Metro, DTR



Zul Badak maut kena tembak empat das
NIK AMIRULMU'MIN NIK MIN
Zul Badak maut kena tembak empat das
Keadaan mangsa yang maut ditembak.

KUANTAN - Seorang lelaki maut selepas terkena empat das tembakan dilepaskan dua lelaki  ketika menuju ke kereta selepas keluar minum bersama dua rakan di sebuah restoran di Jalan Tun Ismail awal pagi tadi.

Kejadian jam 2.20 pagi itu menyebabkan mangsa Arzurizan Abdul Rahman, 39, atau lebih dikenali dengan panggilan Zul Badak maut ditempat kejadian  akibat kecederaan parah di bahagian kepala.

Difahamkan mangsa ditembak ketika sedang ingin menaiki kenderaanya dan suspek dipercayai melepaskan sekurang-kurangnya empat das tembakan.


SH.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena