Saturday, 19 September 2015

[Video Terlampau] Rakaman Anak Yatim Dipaksa Cium Kaki Anak Tauke...Kes buli!

Sabtu, 19 September 2015

Anak Yatim di Terengganu dipaksa cium kaki tauke kedai makan




Baru-baru ni ada satu video tersebar di media sosial, seorang budak perempuan anak yatim dipaksa cium kaki oleh seorang budak perempuan lain yang dikatakan anak pemilik kedai makan di Terengganu.

Ewahhh-ewahhh minah gemok tak sedar diri ni, ‘sedap’ dia bagi kaki tu kat orang untuk dicium ye?? Perangai buruk benor!!! Perbuatan kurang ajar minah ni mendapat kecam orang ramai. Di laman Facebook dia tu payah nak habaq la kan, penuh cacian dari orang ramai.

Yang lebih ‘panas’tu, masa anak yatim tu cium kaki minah tu turut ada saksi tak bertauliah dan juga dikatakan mak kepada minah kurang ajar tu! Siap tepuk tangan lagi tu yang tak boleh blah!

Seronok dia noh anak buat biadap kat orang macam tu???? Bangga ke??? Disebabkan perbuatan biadap perempuan tu, kedai makan bapak dia turut terima tempiasnya.

Bak kata pepatah kerana setitik nila, rosak la susu sebelanga, kan? Orang ramai pakai boikot kedai makan bapak dia. Di menguar-uarkan di laman sosial, ‘kempen boikot kedai Badrol ICT Teluk Ketapang.’

Pemilik kedai tu diminta tampil buat penjelasan pasal isu anak dia tu untuk meredakan kemarahan orang ramai. Kalau tak tampil kan diri untuk jelaskan semua ni, lepas ni tutup la kedai tu. Dah tak laku!


MPP Online

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena