Saturday 5 January 2019

[Video KUBUR RUU 355 di Cameron Highlands?] Mana perginya ahli2 kaya-raya? 'Pecat Imam' Berlapang dada, titah Raja Muda Perlis & Anak Menteri Pertahanan ditahan positif ganja.

Ahad, 6 Januari 2019
Mana perginya ahli2 kaya-raya? 
Image may contain: 1 person
Hadi seorang boleh bayaq...
 
Jadi inilah yang sedang berlaku kepada Najib, Rosmah, Zahid, Ku Nan, Azeez dan beberapa orang lagi.  Azab mereka belum bermula pun. Ikut undang-undang mereka boleh dipenjarakan untuk tempoh sehingga 20 tahun. Nauzubillah.  

Yang sepatutnya orang yang menerima duit dari Najib pun harus diambil tindakan mahkamah dan dipenjarakan jika salah. MACC dan Polis harus menangani perkara ini kerana ia tetap salah dan menjadi jenayah besar. 

Apakah masih ada lagi dalam dunia ini manusia yang begitu bodoh dan kerdil otak pemikiran mereka yang sanggup menghulur duit untuk membantu perbuatan menelan duit curi dan duit anak yatim?  

Apakah kekufuran mereka sudah begitu menebal disebabkan mereka jahil dan bodoh? Kita lihatlah nasib mereka nanti.   Bala itu boleh tiba dari satu  penjuru yang mereka tidak sangka pun. - ostb 
Tumpang sekole.

JADI IMAM KERANA APA? REZEKI DATANG DARI MANA?

Dr Asri pecat imam Imam Qunut di Perlis?


 'Berlapang dada' - Raja Muda Perlis


Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena