Thursday 30 July 2015

[Video] Audio 'Tangkap Najib'? Muhyiddin kata tu betul...yang buat onar tu Najib

Khamis, 30 Julai 2015

PANAS - Mohamad Hasan Nafi Rakaman Suaranya Bidas Najib

Menteri Besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hasan, menafikan bahawa sebuah rakaman audio yang sedang disebarkan adalah dirinya yang mengkritik Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan 1MDB. Dalam satu kenyataan, katanya, suara individu dalam rakaman yang menjadi viral di media sosial itu bukan suaranya, selain mempunyai beberapa fakta yang tidak betul. 

Menurut Mohamad, pihak yang membuat dakwaan itu berniat jahat cuba mengelirukan rakyat dan mahu melaga-lagakannya dengan pemimpin lain, sama ada di dalam Umno dan kerajaan. Sehubungan itu, beliau meminta semua pihak supaya tidak mudah percaya dengan pembohongan dan fitnah berkenaan.
BLM.

Muhyiddin kata tu betul....yang buat onar tu Najib, tangkaplah Najib! 

Selepas kebocoran vdo menggemparkan Tan Sri Muhyiddin Yassin yang membidas Datuk Seri Najib Razak dan 1MDB, muncul pula rakaman suara yang kritis terhadap perdana menteri yang didakwa suara Menteri Besar Negeri Sembilan.  

Rakaman hampir dua minit itu antaranya menyebut bahawa kritikan Muhyiddin terhadap 1MDB adalah betul dan perkembangan kes itu, termasuk pendakwaan beberapa pihak, tidak logik.

  Bagaimanapun Menteri Besar Datuk Seri Mohamad Hasan dalam satu kenyataan menafikan rakaman audio yang sedang disebarkan adalah dirinya.  

Katanya, pihak yang membuat dakwaan itu berniat jahat cuba mengelirukan rakyat dan mahu melaga-lagakannya dengan pemimpin lain, sama ada di dalam Umno dan kerajaan. 

Suara siapa nih? Menteri Besar Negeri Sembilan menafikan dengan berkata ini bukan suara saya...

Catatan Oleh Alhusseyn Alhusseyn pada 10:00 p.m.

Panas panas panas kahkahkah

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena