Thursday 30 July 2015

GUANER DIN? Jika memilih bersama Harapan Baru, mereka akan dilabel barua, jebon, tolol, berwalikan DAP, etc...etc...

PKR SUDAH SOKONG HARAPAN BARU, KER...GUANER DIN?

Di tengah-tengah kemelut pemecatan Muhyiddin Yassin sebagai Timbalan perdana Menteri, tiba-tiba Azmin yang play safe bersuara:

BERANI BUAT, BERANI TANGGUNG YB (SELANGOR POST)

Kebelakangan ini Azmin dikecam oleh warga Internet (Netizens) kerana masih mendiamkan diri mengenai kedudukan hubungan PKR Selangor dengan PAS. Nota dan banner-banner kecil muncul di sana sini untuk melahirkan rasa tak puas hati akar umbi PKR terhadap kebungkeman pucuk kepimpinan PKR.

Kali ini timing Azmin amat baik. 
Ini bukan ayat mengampu. 

Di ketika ini, ruang untuk memilih dibuka luas kepada ADUN-ADUN PAS. Adakah mereka akan bersama dengan Haji Hadi yang menyokong Najib, yang telah memecat Timbalannya di tengah-tengah penyiasatan penyalahgunaan kuasa dalam 1MDB?

Atau...

Adakah mereka memilih jalan "amanah" (meminjam istilah Haji Hadi ketika pemecatan Khalid Ibrahm) untuk bersama-sama gerakan Harapan Baru pimpinan Mat Sabu?

Jika memilih bersama Harapan Baru, mereka akan dilabel oleh golongan pro-Hadi sebagai barua, jebon, tolol, berwalikan DAP, etc...etc...etc, tetapi dipuji oleh rakyat Malaysia yang mahu perubahan dan pemerintahan yang telus, maju serta peduli.

Jika memilih bersama Haji Hadi, mereka akan sentiasa dikenang sebagai penyokong kepada tahap akal pemimipin UMNO yang menyebabkan:
  • Kerugian Besar Warga Felda:

SAHAM FGV ( KLSE)

  • Kerugian Syarikat Felda

UNTUNG RUGI FGV (MALAYSIA STOCK

  • Kerugian 1MDB

SYARIKAT BANYAK HUTANG (TMI


Buat ADUN-ADUN PAS Selangor, fikirlah dengan akal, bukan siku dan lutut atau cakar harimau.

Ker guaner Din?

CONTOH BANNER MARAH NETIZENS
Bagi yang ketinggalan keretapi, sila baca link ini:




1 comments:

hendi Zikri didi said...

Nama: __ Hendi Zikri Didi
Bandar: _______________ Melacca
pekerjaan: _ Pemilik perniagaan
Sebarang notis: ____ hendidi01@gmail.com

Halo semua, sila berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya mempunyai banyak peminjam palsu di internet, saya telah ditipu saya hampir berputus asa, sehingga saya bertemu seorang teman yang baru saja memohon pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada legitamate AASIMAHA ADILA AHMED LOIR FIRM, saya memohon Rm1.3 juta. Saya mempunyai pinjaman saya kurang dari 2 jam hanya 1% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya diselamatkan daripada mendapatkan hutang miskin. jadi saya nasihat semua orang di sini memerlukan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya memberi jaminan bahawa anda akan mendapat pinjaman anda.

Pusat Aplikasi / Hubungi

E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ____________________ + 447723553516

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena