Thursday 13 August 2015

Bekas ADUN Umno & mantan Exco Agama Kedah, Ustaz Fadzil Hanafi mengisytiharkan bersama #HarapanBaru

Jumaat, 14 Ogos 2015

Bekas Exco Agama Kedah, Ustaz Fadzil Hanafi mengisytiharkan bersama #HarapanBaru


Di dalam Majlis Jamuan Aidilfitri yang di anjurkan oleh ‪#‎HarapanBaru‬ Kedah dan Majlis Jamuan Aidilfitri yang di anjurkan oleh Keadilan Negeri Kedah 13.08.15, Ustaz Fadzil Hanafi mengisytiharkan bersama #HarapanBaru dan menyeru rakyat agar memberikan sokongan kepada #HarapanBaru.

Ustaz Fadzil Hanafi pernah bertanding di atas tiket Umno menentang Almarhum Ustaz Fadzil Noor di DUN Bukit Raya (DUN Tokai). Pernah menjawat jawatan Exco Agama ketika zaman Datuk Seri Syed Razak menjadi Menteri Besar Kedah sebagai ADUN Tanjung Seri (DUN Alor Mengkudu).

Sebelum terlibat secara langsung di dalam politik beliau yang berkelulusan Universiti Al Azhar, Mesir pernah menjadi Pengerusi Forum Hal Ehwal Islam di RTM dan soal jawab kemusykilan Agama di dalam Radio RTM.

Semoga kemasukan beliau ke dalam #HarapanBaru dapat menarik lebih ramai penyokong Umno menyertai #HarapanBaru.



kedah Lanie

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena