Sunday 22 April 2018

[Video Ketibaan Dr M di Ceramah Umum Danau Kota & SPR BERI LAMPU HIJAU GUNA LOGO PKR] Petandanya cukup jelas dan sukar dinafikan! Wangsa Maju di penuhi lautan manusia & TSUNAMI RAKYAT semakin menuju kenyataan.

Isnin, 23 April 2018


Foto Rafizi Ramli.
Persoalan berkenaan pelepasan GST kepada syarikat China ini masih belum dijawab, adakah kita patut berdiam diri sahaja sementara kuasa asing terus mengawal kepimpinan kerajaan kita? 

TSUNAMI RAKYAT SEMAKIN MENUJU KENYATAAN


Pagi tadi, Pengerusi BN Wilayah Persekutuan, Tengku Adnan Tengku Mansor mengumumkan senarai calon BN negeri bagi menghadapi pilihanraya umum akan datang.

Malam ini pula diadakan ceramah umum Pakatan Harapan di Wangsa Maju, salah satu kawasan Parlimen di Wilayah Persekutuan yang dihadiri oleh Tun Mahathir Mohamad dan lain-lain pemimpin utama gabungan pembangkang itu.

Lihatlah kehadirannya....




Petandanya cukup jelas dan sukar dinafikan, tsunami rakyat Malaysia bakal menjadi kenyataan pada 9 Mei nanti. (ShahbudinHusin 22/04/2018).

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena