Wednesday 13 June 2018

[Video 3 Kebodohan Dalam Malaysia Selepas PRU14 - Calon Anak Muda Sabah] Kubur Umno ada dimana2! Hadi seperti baru lepas sedar dari tidur?

Khamis, 14 Jun 2018

Image may contain: text

Hadi seperti baru lepas sedar dari tidur
Image may contain: 1 person, text

Hj Hadi seperti baru lepas sedar dari tidur, hilang penyakit gila dan mungkin baru lepas makan ubat apabila mengeluarkan kenyataan untuk bekerjasama membangunkan ummah dengan Amanah dan Pakatan Harapan demi membina Negara. 

PAS kini tidak lagi menjadi sebuah Parti yang relevan masa kini kerana sikap pimpinan PAS yang ego dan sombong serta tidak menghormati hak bukan Muslim dalam Negara ini. 

Kenyataan yang sering kali dikeluarkan oleh pimpinan PAS tidak lagi mencerminkan Islam yang sebenar dan hanya menjadi bahan jenaka umum. 

Pimpinan PAS perlu sedar bahawa mereka sebenarnya telah dipandang jijik oleh rakyat Malaysia akibat dari pengkhianatan mereka dalam Pakatan Rakyat. 

Saya merasakan harapan Hj Hadi ini hanya lah mimpi disiang hari. Saya berharap PAS yang membawa nama Islam perlu berubah dan jangan memalukan agama akibat tindakan dan sikap mereka. - f/bk 
Tumpang sekole.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena