Saturday 23 June 2018

[Video Kisah hutang era umnoBN] Pembangkang dah start buat kijee! PERHIMPUNAN LOKMAN ADAM, 30 RIBU HADIR? Kah3 & Rupanya setelah Umno TERSUNGKUR, barulah Shahrizat sedar diri, hmm..."Hutang NFC RM248 juta kpd kerajaan bila nak bayar?"

Ahad, 24 Jun 2018
Dulu aku paling benci tgo video najib..tapi skrg bila da kalah.. minat pula aku tgo lawak2 yang dia buat...

Foto Otai BERSIH.
Pembangkang dah start buat kijee....
Mana2 Kaki Demo boleh join Pembangkang berpanas berhujan dijalanan bersuara yaa!!!

Selamat membangkang!
 ðŸ˜‚😂😂😂

#MalaysiaBaru
#DemoBukanBudayaUMNO

PERHIMPUNAN LOKMAN ADAM, 30 RIBU HADIR.. ?


Lokman Adam sedang mencari nama untuk pemilihan umno berjaya menarik lebih 300 ribu penyokong?????? dalam program membantah.. Tak tahu pula apa yang dibantah seolah Perlembagaan Negara belum cukup peruntukan.

Punya semangat tetapi bila seorang anak muda mencelah,  dah goyah,  dah kelamkabut. .bersikap bacol.

Jakim nak diharamkan?  Kata lokman? 
Info sampah longkang mana dikutipnya? 

Posted by 
Ketua Wanita UMNO, Shahrizat Jalil hari ingin mengumumkan persaraannya daripada dunia politik.

Sempena mesyuarat perwakilan secara serentak Pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri UMNO seluruh negara, beliau dilaporkan membuat keputusan mengundurkan diri  daripada semua jawatan di peringkat cawangan, bahagian dan juga kebangsaan.

"Satu perkara dalam politik, kita mesti tahu bila mahu pergi. Saya telah berada dalam politik terlalu lama.

"Inilah masanya untuk saya pergi bagi memberi laluan kepada wajah baru yang lebih muda dan lebih segar," ujar Shahrizat lagi.
Hmmmm....rupanya hanya setelah UMNO hilang kuasa dan BN kalah pilihanraya, barulah beliau sedar untuk berundur dan bersara.

Kalau BN tidak kalah, adakah Shahrizat sedia berundur untuk memberi laluan kepada wajah baru yang lebih segar menerajui Wanita UMNO?

Andai BN masih berkuasa, pastilah Shahrizat masih lagi tercongok menjadi pengampu dan pembodek kuasa sebagaimana biasa, malah mungkin paling awal menuntut jawatan menteri sebagaimana yang pernah dijanjikan oleh Zahid Hamidi kepadanya.
Bagaimanapun, sambil menghormati keputusannya untuk bersara itu, mahu juga ditanya soalan, adakah hutang NFC yang melibatkan keluarganya dengan kerajaan sudah dijelaskan?

Setakat Mac lalu, dalam jawapan di Parlimen, Kementerian Kewangan mengesahkan NFC masih lagi berhutang sebanyak RM248 juta dengan kerajaan.

Bila nak bayar hutang tersebut? (ShahbudinHusin 23/06/2018).

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena