Tuesday 19 June 2018

[Video Tak pernah terfikir dapat peluang jumpa Dr M esok, kata bapa Altantuya] MB SELANGOR - SIDANG MEDIA PERTAMA (19 JUN 2018) & Dalang arah bunuh lebih penting, kata bapa Altantuya.

Selasa, 19 Jun 2018

MENTERI BESAR SELANGOR - SIDANG MEDIA PERTAMA [19 JUN 2018]


Dalang arah bunuh lebih penting, kata bapa Altantuya

Bapa warga Mongolia yang mati dibunuh dengan kejam, Setev Shaariibuu tidak peduli dengan komando polis Sirul Azhar Umar - lelaki yang dihukum mati kerana membunuh anaknya, Altantuya.
Sebaliknya, Setev mahu mengetahui siapa yang mengarahkan anak perempuannya itu dibunuh.
"Saya tidak mahu bercakap tentang Sirul, atau tentang hukuman mati (yang dijatuhkan ke atasnya).
"Yang penting, siapa yang mengarahkan pembunuhan ini ... Bukan Sirul," kata Setev pada sidang akhbar di Kuala Lumpur hari ini.
Peguamnya,Ramkarpal Singh juga bersetuju bahawa Sirul tidak penting untuk kemungkinan kes pembunuhan Altantuya disiasat semula kerana terdapat bukti yang dijumpai yang boleh dikmukakan.
Beliau juga berkata bahawa polis mungkin sudah tahu siapa yang mengarahkan pembunuhan itu, dan ini tidak akan mengambil masa yang lama untuk perkara ini didedahkan.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena