Wednesday, 23 October 2013

Ini rupanya permainan depa!

Rabu, 23 Oktober 2013
Photo: how many muslims online to say SubhanAllah
Fb Kita Bantai Dot Info 
Selepas jaga mereka akan melalak tanpa hujung pangkal...
Gambar Noh Omar Tertidur Dalam Dewan Rakyat Tersebar
Selepas membahasa rang undang2 pindaan Nor Omar tertidur tanpa mendengar perbahasan atau ucapan oleh ahli parlimen lain khasnya dari pembangkang. 

Keadaan ini selalu terjadi kepada wakil rakyat, selepas jaga mereka akan melalak tanpa hujung pangkal kerana butiran bicara asal tidak didengar sebab ter..tidur.
Posted by Addin Deen at 10/23/2013

Ini rupanya permainan depa! 
Macai kata menyesal undi BN...
Photo: Ini rupanya permainan depa
Fb Saya Benci Harga Barang Naik!

Gempar Kenapa Pemuda UMNO Cawangan Letak Jawatan

Nak projek ke apa ni ? macam biasa tengok ja drama seperti ni ! Tolonglah dia tak nak gang yang curi duit tu je . Biasalah orang UMnuu..kan.. dapat projek senyap je ..kredit Otai reformasi.
Posted by Abu Luqman 

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena