Thursday 7 May 2015

Hentaman GST? BN tersungkur awal di Kubang Semang! Penyokong BN cabut lari...Macai dah lesu,'TAK DA TELO'?

Khamis, 7 Mei 2015

HA!!! HA!!! HA!!! mau lari ka Muhyiddin..

Di PRK Rompin boleh plok kamu tunggu sbb kamu yakin menang, tapi nak PRK Permatang Pauh ni kenapa tak tunggu pula.. KENAPA MAU CAU KE ITALI AWAL-AWAL KENAPA !!!

Muhyiddin, ekspo tu kan berlangsung selama 6 bulan. Baru saja bermula 1 Mei yg lps.. Tak kanlah tak leh tangguh satu hari utk lihat apa yg bakal terjadi di PRK Permatang Pauh nanti...

NAMPAK SANGAT TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA BACUL 'TAK DA TELO' macam boss dia juga...


Zul Kj


Penyokong BN Cabut Lari, BN Tersungkur Awal Di Kubang Semang
BN

[kd]- Ketika sebilangan besar penyokong Pakatan Rakyat masih kekal berkumpul di bahu jalan utama Kubang Semang, rata-rata penyokong Umno Barisan Nasional tersungkur awal apabila rata-rata mereka meninggalkan kawasan ini.

Penyokong Pakatan pula memperhebatkan lagi sokongan terhadap Presiden KEADILAN, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dengan terus kekal bersorak dan melaungkan semangat Reformasi.
 BN lagi

Mereka juga mengibarkan bendera dan poster Wan Azizah, sebaliknya penyokong BN lesu dan hanya melihat semangat penyokong Pakatan. 

Ahli Parlimen Kapar, G Manivanan yang hadir bagi menaikkan semangat penyokong menyifatkan situasi ini bukti kekuatan rakyat.

“Ini kemenangan moral awal bagi kita, terbukti suara rakyat bukan calang-calang dan tidak patut dipandang remah…Tahniah penyokong Kak Wan. “Di sebelah kita adalah penyokong yang ikhlas suarakan kehendak dan suara rakyat, mereka lakukan semuanya tanpa dipaksa dan diupah. 

“Di sebelah penyokong BN pula merupakan mereka yang tak faham isu masyarakat, Mereka tidak ikhlas menyokong, datang pun mungkin dibayar, sebab itu mereka pulang awal kerana sudah malu,” jelasnya berkenaan perkara itu. 

Sehingga 2.00 petang tadi, penyokong Umno BN didapati ‘cabut lari’ setelah mendengar laungan bersemangat penyokong Pakatan. 

Yang tinggal, cuma segelintir penyokong dan bendera parti itu yang dibiar menyembah bumi dan berselerak.IdaMan.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena