Thursday 28 May 2015

[Video] Kumpulan pro-UG 'berantakan' sesama sendiri...

Khamis, 28 Mei 2015

[PANAS] Tok Usin Ceroi Lawan Nurul Islam Batu... Pro-UG Berantakan...


Ramai sahabat2 dok whatsapp dan inbox kenapa tok mcm dah kurang serang jebon sejak sebulan ni? 

Ya mmg betoi tok mmg kurang buat posting pasai jebon sebulan ni, tok x serang kerana group tok dah pon tok bubarkan, tambahan pula fitnah terhadap tok juga masih berterusan dijalankan oleh geng hero Tamil yg gila jawatan dan gila nak jadi hero, antaranya Nurul Islam yg byk menjalankan kerja fitnah terhadap tok dan team tok, malah segelintir ahli team tok pon ada juga yg termakan hasutan itu hinggakan depa juga turut menyerang tok dgn tuduhan tok ni SB dan ejen umno. 

Pada tok semua ni terjadi berpunca drpd sikap kecelakaan Nurul Islam yg melemparkan fitnah pada tok, malahan pimpinan juga ramai yg percaya pada mamak tu, tok kata begitu kerana ramai juga pimpinan hubungi tok dan bertanyakan perkara tersebut setelah Nurul Islam berjumpa dgn depa dan bgtau bahawa tok usin ni adalah SB dan barua umno.

Bagi tok Nurul Islam mmg barua yg gila jawatan dan manusia jenis ni lebih bahaya drpd jebon kerana dlm hatinya penuh dgn agenda busuk demi keuntungan peribadi.
 

Amat Malang lah jika pemuda memilih beliau dlm muktamar nanti sebagai ajk pemuda pusat, dia cukup licik dlm mencari nama dan milagge politik. 

Tok sebolehnya xnak keluarkan audio ni tetapi tok terpaksa apabila si Nurul Islam ni semakin menjadi2 sikap adu dombanya...hampa nak nilai tok mcm mana pun hampa nilailah kerana tok lgsg xda apa2 kepentingan terhadap apa yg tok buat selama ini, tok bukannya kejarkan nama atau jawatan tetapi tok buat atas tanggungjawab tok terhadap Allah bg mempertahankan jemaah ini dan kepimpinan ulama. 

Cuba amati minit akhir rakaman audio ni. jelas nurul bocorkan identiti tok pd org luar ... Nurul dah bocorkan identiti tok pada polis,dia fitnah tok pada pimpinan dan jemaah serta mengkhianati tok dan team tok.. 

Jadi tok rasa cukuplah sampai disini tugas tok dan selamat bermuktamar semua nanti, semoga jemaah ini terus dipimpin oleh para ulama dan mereka yg benar2 ikhlas kerana Allah. 

Tok memohon seribu kemaafan kepada semua jika ada yg terkasar atau terkhilaf selama tok berada di Fb ini.... 

Akhir kata singkirkan jebon dan singkirkan nurul islam pengkhianat.....wassalam. 

Tok usin ceroi
28/5/2015 

Pendengaran Video


ULASAN GB

Hukum kebenaran dan keadilan berjalan. 

Segala-ganya akan terburai. Kumpulan pro-UG berantakan sesama sendiri....

Bukankah GB sudah menyatakan sebelum ini... segala apa yang difitnahkan oleh kumpulan ini terhadap golongan profesyenal akan kembali memakan diri mereka sendiri... 
Cuba amati minit akhir rakaman audio ni. jelas nurul bocorkan identiti tok pd org luar ... Nurul dah bocorkan identiti tok pada polis,dia fitnah tok pada pimpinan dan jemaah serta mengkhianati tok dan team tok...
Ahmad Azhar Ori

SEORANG PEKERJA BANGLADESH PENYET DI HEMPAP SLAB DALAM KEMALANGAN DI TAPAK PROJEK MASS RAPID TRANSIT (MRT).

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena