Monday 4 May 2015

[Video] Marah Dituduh Sesat, Raja Bomoh Dakwa Mufti Perak 'Perangai Anak Haram'?

Isnin, 4 Mei 2015



Video : Raja Bomoh Marah Dilabel Sesat, Perjelas Insiden Teropong


Permatang Pauh, 2 Mei - Berikutan bakal diwartakan sesat, Raja Bomoh atau Ibrahim Mat Zin tampil mempertahankan namanya dalam satu temubual bersama Suara.tv.

Ibrahim Mat Zin yang mula dikenali ramai setelah insiden tikar terbang untuk mencari kapal terbang MAS MH370 yang hilang baru-baru mengatakan tiada sebarang siasatan dilakukan terhadap dirinya dan menganggap apa yang berlaku sebagai menjatuhkan aibnya.

“Bolehkah hukum sesat itu dijatuhkan tanpa berunding, sepatutnya Mufti dan Jabatan Agama Perak jemput saya datang ke pejabat (untuk) berbincang (bukannya terus) menjatuh aib muka saya.

Selain dari menyangkal dakwaan Mufti Perak terhadap dirinya itu, Ibrahim Mat Zin turut menjelaskan isu teropong yang digunakan olehnya sebelum ini. - Siakapkeli.my

Raja Bomoh Ibrahim Mat Zin Bakal Diwartakan Sesat – Harussani

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena