Sunday 2 August 2015

Ramai Ahli UMNO Baru kenal Apa Itu Kezaliman! Perghh...'gapo mu buleh buat?

Ahad, 2 Ogos 2015


Pah...'gapo mu buleh buat?

Posted by mountdweller at 4:19 PM 

Ramai Ahli UMNO Baru kenal Apa Itu Kezaliman..!!

RAMAI AHLI UMNO BARU KENAL APA ITU KEZALIMAN 

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiP6vRvRqePzEQcDj-eOUNVKcx3E5T0y4vJbzvf0rd-h74Yc_U_p2JIgolg9ZQ1eJWeil-2FgoHTov_NVVzJfg_qITJPak_JgIUzRNeZ0fZCCFSbWLCbadDxtwpRySLtEQRiwLuQwwe-4tY/s1600/Wanita+Umno+Sokong+Penuh+Kepimpinan+Perdana+Menteri.jpg
SEBAIK saja mantan TPM, Muhyidin Yassin terus bercakap secara terbuka tentang skandal 1MDB sewaktu beliau merasmikan Mesyuarat Umno Bahagian Cheras baru-baru ini, dalam tempoh 24 jam beliau terpecat. Rata-rata ahli Umno amat kecewa kerana pemimpin mereka masih gagal di dalam melakukan perubahan. Najib yang memperkenalkan transformasi di dalam pentadbiran kerajaan, ternyata beliau gagal merealisasikan di dalam partinya sendiri. Kezaliman terus berlaku dan Umno terus kekal dengan corak pemerintahan di era Mahathir. 

Di zaman Mahathir, Musa Hitam menjadi mangsa. Kemudiannya DS Anwar pula yang memecah rekod Timbalan Perdana Menteri yang dipecat dari kerajaan dan parti malah lebih zalim lagi terus difitnah seterusnya terpenjara. Rekod beliau ini belum ada yang mengatasinya. 

Jika Musa Hitam keluar dengan sendirinya, Muhyiddin pula dipecat, bezanya beliau tidak diaibkan atau difitnah. Ternyata umno semakin parah dan hilang kredibiliti untuk menjadi tunjang kerajaan yang memerintah. Bagaimana Umno mahu menunjukkan contoh kepada rakan-rakannya di dalam Bn yang sedang berkrisis seperti MIC, jika Umno lebih parah dari MIC? 

Umno kini ditertawakan oleh MIC. Waktu ini menjadi ahli Umno adalah amat memalukan. Sering kita sebut, ramai ahli Umno yang selama ini tidak peka kepada kezaliman seperti yang telah berlaku kepada DS Anwar, tetapi apabila berlaku atas batang hidung mereka sendiri, baru mereka kenal apa itu kezaliman. Masih adakah yang berminat untuk terus dikenali sebagai orang Umno? 

Tidak malukah sesiapa atau mana-mana parti yang ingin bersama umno? Di mana muka pemimpin parti politik yang selama ini setuju Najib terus berkuasa sehingga PRU14 ini hendak menyorokkan muka mereka?


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena