Friday 10 June 2016

Video Rosmah, pegawai bawa banyak beg masuk 'private jet'

Jumaat, 10 Jun 2016
Menggunakan wang rakyat secara sesuka hati. Seolah tiada rasa belas kasihan terhadap kehidupan rakyat yang makin tersepit kerana tindakan kerajaan BN memperkenalkan GST sehingga menyebabkan harga barangan semakin meningkat. Hasil GST tidaklah pula nampak kemana dibelanjakan untuk kesejahteraan rakyat sebaliknya para pemimpin kerajaan BN dan keluarga mereka terus menerus melakukan pembaziran demi pembaziran menggunakan hasil keringat kita semua.... Tolak BN !


Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli membongkar video yang memaparkan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor menaiki jet peribadi, yang didakwa disewa khas untuk menghadiri satu majlis di Istanbul, Turki.

Dalam video itu, Rafizi mendakwa beberapa petugas sedang mengangkut sejumlah beg yang dicurigai kandungannya ke dalam pesawat.

Semasa klip ini dihantar ke media, ia sudag mengandungi tulisan 'berapa beg' sekaligus menjelaskan bukan KiniTV yang muat naik tulisan tersebut.
BLM.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena