Wednesday, 31 January 2018

[Video Dituduh curi iPhone-KM harap pihak berkuasa berwajib dapat siasat] Pelajar dituduh curi iPhone guru meninggal dunia.

Khamis, 1 Februari 2018

Pelajar dituduh curi telefon guru meninggal dunia

Pelajar dituduh curi telefon guru meninggal dunia

Muniandy Ratnam (dua kanan) menerima kunjungan ketua menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng di Hospital Seberang Jaya pada 29 Januari lalu. – Gambar fail The Malaysian Insight, 1 Februari, 2018.

PELAJAR sekolah menengah berusia 13 tahun yang cuba membunuh diri selepas dituduh mencuri telefon bimbit seorang guru meninggal dunia.
M. Vasanthapiriya meninggal pada kira-kira jam 3.30 pagi tadi selepas dua minggu terbaring koma di Unit Rawatan Rapi Hospital Seberang Jaya.
Presiden Tamilar Kural, David Marshel berkata keluarga gadis itu sedang menguruskan tuntutan mayatnya di hospital.
Pelajar SMK Methodist Nibong Tebal itu dituduh mencuri iPhone 6 milik seorang guru di sekolahnya pada 24 Januari. Dia dilaporkan disoal oleh tiga orang guru, termasuk yang mendakwa telefon pintarnya dicuri.
Selepas dibawa pulang oleh guru berkenaan bersama suami untuk berbincang dengan ibu bapa pelajar itu, Vasanthapiriya mengunci diri di kamarnya.
Ibu bapanya yang pulang pada waktu malam mendapat Vasanthapiriya tidak menjawab selepas mereka memanggilnya berulang kali. Bapanya kemudian bertindak memecah masuk ke bilik dan mendapati remaja itu tergantung dengan selendang yang diikat pada paip.
Dia masih hidup ketika ditemui dan dilaporkan meninggalkan nota membunuh diri yang mengatakan dia tidak mencuri telefon gurunya. Dia juga mengucapkan selamat tinggal kepada ibu bapa dan neneknya.
Sejak itu, Jabatan Pendidikan Pulau Pinang melancarkan siasatan ke atas kes itu. – 1 Februari, 2018.
 The Malaysian Insight.


Presiden NGO itu, David Marshel (tengah gambar) bersama anggota keluarga pelajar itu di jabatan forensik hospital menunggu keputusan bedah siasat.
 
malaysiakini.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena