Tuesday 23 January 2018

[Video Kalau Pas menang 40 KERUSI sapa nak jadi PM Mai habaq sat] Pas tahun 2012 dulu & Pas tahun 2018 pula...Inikah yg dikatakan "undi Pas adalah undi Umno"?

Rabu, 24 Januari 2018

Image may contain: 1 person, text
Apa pendapat anda dengan kajian ini kononnya PAS secara bersendirian akan mendapat sokongan dari pelbagai kaum termasuk Sabah dan Sarawak hingga cecah 61% menjelang PRU14.
Tahun 2012 dulu...

Tahun 2018 pula...
Sejarah membuktikan bahawa bila PAS bersendirian PAS hilang kerusi, tak boleh menang. PAS tahu hakikat ini tetapi PAS masih mahu bertanding juga walaupun ditempat yang PAS tahu terang terang PAS tak boleh menang. 

Jadi apakah sebab sebenarnya yang PAS kali ini tiba tiba berkelakuan seperti orang tak tahu berpolitik? 

Semua pengundi sedar bahawa PAS, dari sebuah parti politik yang dari mula keujudannya sehinggalah kebelakangan ini, dibawah kepimpinan haji Hadi, menentang sekuat kuatnya UMNO.  

Tetapi sudah bertukar warna terhadap UMNO dalam permainannya. Ayat-ayat PAS sudah condung mengapongkan umno yg hampir tenggelam.  

Mengapa? UMNO lebih Islam sekarang dibawah Najib dengan 1 MDB, keruntuhan FELDA, kandang lembu, RM2.6 bilion, 42 juta dalam akaun persendirian Najib?.....apakah ini amalan Islam? PAS sudah hilang pegangan. 

PAS sudah buang prinsip dan nilai Islam kerana mengapongkan kleptocracy. 

Akibat pertandingan PAS ditempat tempat yg nayata PAS akan kalah hanyalah bertujuan untuk memecahkan undi penentang UMNO dan Najib. PAS hanya hendak menolong memenangkan UMNO dan Najib dengan memecahkan undi pembangkang. 

Harapan PAS hanyalah untuk mendapat dua atau tiga jawatan timbalan menteri kalau Najib menang pilihanraya nanti! 

Inilah yg dikataknkan "undi PAS adalah undi UMNO"! 

Ahli PAS pasti tahu menilai nilai undi mereka untuk menentang kemungkaran dan membersihkan Malaysia dari kekotoran kleptocracy pimpinan Najib ini. - Sopian Ahmad  

UMNO-PAS - ataih lain, bawah lain... 
Orang Umno dan PAS pun ramai mai dengaq ceramah Pakatan Harapan di Bukit Jambul, Pendang Kedah Jumaat lalu.
Tumpang sekole.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena