Tuesday 30 January 2018

[Video PM PERASUAH NO 1 NEGARA! Mengaku masuk akaunnya RM2.6 bilion] Najib tunggu ‘ilham’ untuk adakan pilihan raya.

Selasa, 30 Januari 2018


Posted by ali allah ditta - Tumpang sekole.

Najib tunggu ‘ilham’ untuk adakan pilihan raya

Najib tunggu ‘ilham’ untuk adakan pilihan raya

Presiden Umno Najib Razak selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Tertinggi parti itu yang diadakan ibu pejabat Umno di Pusat Dagangan Dunia Putra hari ini.– Gambar The Malaysian Insight oleh Hasnoor Hussain, 30 Januari, 2018.

MESKIPUN ringgit mencatatkan dan pasaran saham meningkat, Perdana Menteri Najib Razak masih menunggu "ilham" untuk mengadakan pilihan raya umum ke 14.
"Saya tak tahu. Saya masih menunggu sesuatu cetusan, atau orang Melayu cakap ilham, untuk tentukan bila masa yang sesuai," katanya ketika ditanya pemberita mengapa beliau masih tidak menentukan tarikh pilihan raya. 
"Selagi kita lakukan apa yang tidak bertentangan dengan perlembagaan, saya rasa tidak mengapa.. Kita lihat sama ada kita boleh tunggu sehingga Jun, atau kita adakan lebih awal. Kita lihat perkembangannya nanti," kata Najib, yang juga presiden Umno, selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Tertinggi parti itu di Pusat Dagangan Dunia Putra di Kuala Lumpur, hari ini.
Kenyataan 'ilham' Najib timbul selepas soalan daripada pemberita, yang bertanya: "Seperti yang anda katakan sekarang ini. Ringgit naik, pasaran naik, pengangguran rendah. Apa lagi yang anda tunggu?"
The Malaysian Insight

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena