Friday 26 January 2018

[Video Umno dijemput Komunis & Menteri GST kena booo] Diplomat Kesatuan Eropah mengadakan pertemuan dengan pemimpin PH! Umno dah panik & petanda 'nak mampus?'

Sabtu, 27 Januari 2018



Duta EU akan pastikan pilihan raya bebas dan adil, kata Mohamad Sabu

Image result for Gambar Pertemuan Pakatan Harapan bersama duta EU
Diplomat Kesatuan Eropah terima kunjungan pemimpin Pakatan Harapan.

Timbalan Presiden Pakatan Harapan Mohamad Sabu yang menyertai delegasi Pakatan Harapan bertemu sekumpulan Diplomat Kesatuan Eropah semalam,berkata, antara butiran dibincangkan kedua pihak mengenai peri pentingnya Pilihan Raya Umum (PRU) ke-14 dijalan secara bebas dan adil.
“Mereka tidak boleh campur tangan secara langsung dalam pilihan raya Malaysia.
“Akan tetapi mereka boleh tekan Najib untuk pastikan pilihan raya bebas dan adil, itu sahaja yang kita minta,” kata Mohamad yang juga Presiden Amanah kepada The Malaysian Insight seperti dilaporkan hari ini.
Mohamad berkata, PH juga menggesa negara-negara Eropah memohon kepada kerajaan Malaysia untuk membenarkan mereka menghantar pemantau pilihan raya antarabangsa.
“Sekiranya pilihan raya di Malaysia bebas dan adil, tiada sebab untuk halang kedatangan pemantau antarabangsa,” katanya.
Semalam Pengerusi Pakatan Harapan Tun Dr Mahathir Mohamad mengadakan pertemuan dengan sekumpulan diplomat Kesatuan Eropah (EU) delegasi di kediaman Duta EU ke Malaysia Maria Castillo Fernandes.
Delegasi pimpinan Pakatan Harapan itu turut disambut oleh 14 Duta dan tiga Charge de Affairs negara-negara EU.
MD.
Dr.M and the Pakatan Harapan  leadership met 14 European reps... 

Image may contain: 6 people, people sitting

UMNO dah panik nak mampus. Apakah gomen bakal putuskan hubungan diplomatik dengan 14 negara Eropah tersebut? UMNO dan BN sudah mati. 
Tumpang sekole.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena