Sunday 3 June 2018

[Video Pembayaran URUSAN TUKAR GURU-Kementerian akan siasat dakwaan] Tergempar! 3 laporan jelas menujukan 1MDB telah dicuri & Menggelupurlah kroni2 Umno hilang sumber kewangan mereka jadi 'kucing kurap'! Atau Umno memang sedang menuju kematiannya?

Ahad, 3 Jun 2018

Tergempar!! 3 Laporan Jelas Menujukan 1MDB Telah DiCuri


Foto Suara Rakyat.
Susulan keputusan imigresen utk tamatkan 3 kontrak kontroversi dengan 3 syarikat tersebut, maka menggelupurlah kroni2 Umno hilang sumber kewangan mereka utk merompak projek/ wang negara.

JANGAN RISAU dlm tempoh 5 tahun segala ketirisan & rasuah bakal diperangi dan dibendung oleh k'jaan baru PH demi selamatkan negara dari cengkaman penyangak2 Umno/BN.

Foto Suara Rakyat.
Adakah UMNO sudah papa kedana ketika ini?

Kenapa hanya baru tidak sampai sebulan kehilangan kuasa, UMNO tiba-tiba sudah jadi miskin dan papa kedana sehingga tidak mampu lagi menyalurkan peruntukan bulanan kepada bahagian dan sayap-sayap?

Apakah UMNO tidak mempunyai wang langsung dalam akaun banknya?
Ke mana wang parti yang dikumpul sejak 60 tahun berkuasa selama ini?

Adakah hanya pemimpin UMNO saja kaya raya, tetapi parti sebenarnya miskin dan papa kedana?

Kenapa pemimpin yang menerajui UMNO sekarang tidak cuba meminta wang derma yang kononnya daripada Pak Arab yang pernah diterima oleh bekas Presiden UMNO, Najib Razak?

Bukankah Najib ada menyatakan walaupun wang itu disalurkan atas nama akaun peribadinya, tetapi ia bukanlah kepunyaannya?

Kesian UMNO….belum sebulan hilang kuasa, sudah begini jadinya!

Bagaimana agaknya nasib parti itu selepas setahun atau lima tahun akan datang?

Dengan keadaan tiada wang seperti yang ditunjukkan sekarang ini, bolehkah UMNO terus bernyawa lagi untuk menghadapi pilihanraya seterusnya?

Atau UMNO memang sedang menuju kematiannya?

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena