Sunday 2 December 2018

[Video Kuasa diberi bukan untuk kepentingan diri - Dr Mahathir] Baju Melayu kecoh..Duit 1MDB, duit LTH hilang mengapa walaun senyap?Azeez: Laporan polis isu Tabung Haji berniat jahat..'Berak tengah jalan sapa nak ngaku'!

Isnin, 3 Disember 2018
Foto Otai BERSIH.
Baju Melayu kecoh... Duit 1MDB, duit LTH hilang senyap...
Foto Otai BERSIH.
Apa rahsia Papa Gomo boleh kurus cepat ni..?

Azeez: Laporan polis isu Tabung Haji berniat jahat

Anggota Parlimen Baling Abdul Azeez Rahim menyifatkan laporan polis terhadapnya yang dibuat Lembaga Tabung Haji pada Jumaat lalu sebagai "berniat jahat" dan bertujuan mengaibkan dirinya serta institusi tersebut.
Jelas Abdul Azeez, pengurusan Lembaga Tabung Haji sepatutnya bertanya kepadanya terlebih dahulu memandangkan beliau merupakan bekas pengerusi tabung dana berkenaan.
"Ini adalah berniat jahat untuk mengaibkan saya dan Tabung Haji.
"Saya akan berikan kerjasama sepenuhnya (dalam siasatan), sepertimana kerjasama yang saya berikan kepada SPRM.
"Tabung Haji tidak pernah memanggil saya untuk membela diri. Semua duit ini dimasukkan ke dalam Yayasan Tabung Haji (YTH), Umno, kerajaan persekutuan, dan syarikat penyumbang telah berikan kepercayaan kepada YTH," katanya pada sidang media di parlimen hari ini.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena