Wednesday, 14 August 2013

Kontroversi: Pelantikan Nedim Nazri Aziz anak Menteri Pelancongan, sebagai Pegawai Khas di Kementerian yang diterajui bapanya sendiri...

Khamis, 15 Ogos 2013
Pelantikan Nedim Nazri Aziz anak Menteri Pelancongan, sebagai Pegawai Khas 
'Produk Pelancongan Malaysia'
Kampung Tetek
Kerajaan Rakyat.blogspot
Tourism Malaysia
Tourism Malaysia

Benarkah Lelaki Ini Anak Nazri Aziz Ministry of Tourism and Culture Malaysia
Posted by Ibnu Hasyim 
Tourism Malaysia

SUDAH lama tersebar di internet. Gambar anak lelaki Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz, Menteri di Ministry of Tourism and Culture Malaysia. Benarkah itu anaknya? Mana komen dan teguran Mufti atau Imam UMNO? Gambar biadap, lucah dan tak senonoh, apakah itu menjadi kebanggaan UMNO, puteri bahkan wanitanya? Tiada dengar pembelaan dan penafian pun?

Kalau terkena pada PR atau PAS, bukan main cepat, mereka melenting..(AK)
Sampaikan...walau 1 ayat
Tuesday, December 08, 2009


Tourism Malaysia
Penyokong UMNO sendiri  mempersoalkan apa rasionalnya Nedim dilantik sebagai Pegawai Khas yang gajinya tidaklah seberapa...
Tourism Malaysia
Nazri Aziz Jelaskan Mengapa Anaknya Dilantik Sebagai Pegawai Khas Kementerian Pelancongan..

Perlantikan Nedim Nazri Aziz anak kepada Menteri Pelancongan, Nazri Aziz sebagai Pegawai Khas di Kementerian yang diterajui oleh Nazri sendiri iaitu Kementerian Pelancongan telah dipertikaikan oleh banyak pihak.

Malah ianya turut dipertikaikan oleh penyokong UMNO sendiri dengan mempersoalkan apa rasionalnya Nedim dilantik sebagai Pegawai Khas yang gajinya tidaklah seberapa itu sedangkan Nedim sendiri menguasai beberapa perniagaan yang memperolehi pendapatan jauh lebiih baik.. sila baca di ( SINI )

Ada juga yang mempertahankan tindakan Nazri itu dengan alasan peruntukan di Kementerian Pelancongan itu adalah tinggi jadi mana mungkin Nazri menghabiskannya seorang, jadi beliau perlu bantuan anaknya untuk menghabiskannya.. macam kec Lembu dululah.. habis seluruh anak beranak depa heret.

Prihatin dengan persoalan yang telah dibangkitkan itu, Nazri Aziz tampil menjelaskan segalanya..

Katanya perlantikan anaknya itu sebagai Pegawai Khas Kementeriannya bukalah satu nepotisma kerana anaknya itu tidak dibayar gaji oleh Kerajaan.

Beliau perlukan bantuan anaknya itu untuk merapatkan hubungannya dengan pengundi dari Generasi Y.. (contohnya macam gambar kat atas tu la..)
Tourism Malaysia
My son is not on government payroll, says Nazri 
PETALING JAYA: Datuk Seri Mohamad Nazri Aziz said that his son Nedim’s appointment as his special officer was not nepotism because he was not on the government payroll. 
The Tourism and Culture Minister described the appointment as just a symbolic move to allow his youngest son to help organise programmes in his Padang Rengas constituency. 
The minister explained that he had previously appointed his son to help him in Perak before and during the recent general election. 
“I needed him to engage with the Gen Y voters. 
“Since he is young, I engaged his help. 
“But he is not a salaried worker,” Nazri was quoted by a news portal as saying. 
An aide to Nazri, when contacted, confirmed that Nedim was not a gazetted officer of the ministry. 
“Gazetted officers include his press secretary and private secretary,” the official said. 
She pointed out that Nedim was to be paid by Nazri and the ministers could appoint as many special officers as they wanted. 
The ministry’s official portal lists Nedim as one of two special officers in the ministry ~ The Star

Tak dibayar gaji... dapat dua atau tiga projek dari Kementerian Pelancongan tu cukuplah...
Posted by Anak Sungai Derhaka at Thursday, August 15, 2013
Tengok nih.. Nazri Aziz lantik anaknya jadi Pegawai Khas Kementerian Pelancongan la..
Tourism Malaysia
Ini adalah website rasmi Kementerian Perlancungan dan Kebudayaan Malaysia, rujuk di sini, jelas tertera nama anak Menteri kementerian berkenaan, Nedim bin Nazri Aziz dilantik sebagai Pegawai Khas.

Apa rasionalnya anak sendiri dilantik sebagai Pegawai Khas kementerian. Bukankah anaknya sudah kaya raya dengan harta kekayaan dan perniagaan keluarga?

Apakah rasionalnya anaknya itu menghabiskan masa dengan jawatan yang rendah dengan gaji yang tidak seberapa?

Bagaimana penyokong-penyokong Kerajaan hendak mempertahankan pemimpin-pemimpin mereka sekiranya golongan ini mementingkan nepotisme dan kronisme?

Tidak perlu kita berkokok mengatakan Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang, Karpal Singh, Nik Aziz dan sebagainya menaikkan anak-anak mereka sekiranya pemimpin-pemimpin UMNO dan BN sendiri melakukan sedemikan.

Tambahan pula si anak Menteri ini memang umum sudah mengetahui berperangai "playboy" dan gambar-gambar sensasinya bertebaran di internet.. contohnya di ( SINI )

Apakah tidak akan berlaku penyelewengan kuasa apabila bapa dan anak menerajui sebuah kementerian yang banyak menerima peruntukan perbelanjaan negara.

Apakah lawatan Menteri ke mana-mana negara akan disusuli dengan Pegawai Khasnya serta artis yang tengah digila-gilakan oleh anak Menteri berkenaan iaitu Nora Danish?

Apakah anak Menteri berkenaan berkuasa penuh di dalam kementerian seperti mana menantu seorang Mantan Perdana Menteri yang berkuasa penuh di Tingkat 4 suatu masa dulu?

Banyaknya persoalan.. tapi bukan aku yang persoalkan.. yang persoalkan kesemua di atas ialah Blogger Pro UMNO, blognya boleh dilihat di ( SINI ) 
Posted by Anak Sungai Derhaka at Wednesday, August 14, 2013


SUPER HOT!!! NORA DANISH KANTOI DENGAN ANAK MENTERI DI DANNOK THAILAND??
POSTED BY MPP ON ISNIN, 29 JULAI 2013 
Tourism Malaysia

Terkini mengenai pelakon Nora Danish, beliau elalui akaun instagramnya telah berkongsi gambar-gambarnya bersama anak Menteri Perlancongan, Nadeem, dan juga rakan-rakan produksi yang lain ketika melawat keluarga salah seorang kru produksi yang meninggal dunia di utara tanahair.

TIdak cukup dengan itu, beberapa keping gambar lain turut dimuat naik ketika berdua-duaan dalam lif, dan juga ketika makan di sebuah restoran di Danok, Thailand.
Gua rasa kalau setakat pergi makan-makan dan menziarah kengkawan, itu tak jadi hal beb.. Cuma biasalah mulut orang kann.., naik lif hotel tu nak buat apa pulak??

Itu boleh menimbulkan gossip yang terlampau tu beb.. Nasihat gua.., kalau hati dah berkenan.., kawin je lahh.. Itu akan mencegah dari menimbulkan persepsi buruk dari orang ramai.. Tak gitu?
Nora Danish & Nedim Nazri Bercuti Di Bali, 
Tourism Malaysia

REZAB Tanah Melayu.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

Template images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Are You Ready for Pakatan??

Khatanton

Konvoi Kebangkitan Rakyat

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena