Thursday 17 April 2014

[Video] Perkembangan di kediaman mendiang Karpal Singh....Khairy malu dengan Zul Noordin

Khamis, 17 April 2014
Published on Apr 17, 2014
Bagi mendapatkan perkembangan terkini berhubung kematian ahli Parlimen Bukit Gelugor, Karpal Singh kita bersama rakan setugas Harris Hardy Hakim yang berada di kediaman mendiang di Pulau Pinang.

Sila layari http://www.astroawani.com untuk berita selanjutnya.

NASIHAT BEKAS TIMBALAN MENTERI DAN AHLI MAJLIS TERTINGGI UMNO KEPADA MACAI-MACAI UMNO TERMASUK ZULKIFLI NOORDIN YANG MENYENTUH JIWA!!!!


Ini baru dinamakan pemimpin memiliki jiwa besar ... matang berpolitik .. tapi sayang dia berada di kelompok yang salah kerana para macainya menganut politik songsang jenis garang tidak bertempat.

Lazimnya pemimpin macam ini punya kualiti tiada tempat dalam haraki kepimpinan UMNO .. pemimpin macam ini dilihat oleh mereka hanya sesuai berada di jemaah Pakatan Rakyat sahaja.
Posted by 

Khairy malu dengan kenyataan Zul Noordin

 
Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin hari ini membidas bekas MP Kulim-Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin susulan kenyataan tidak sensitifnya berhubung kematian pemimpin DAP Karpal Singh.

Khairy yang juga Ketua Pemuda Umno berkata kenyataan Zulkifli menerusi Twitter itu tidak menggambarkan sikap sebenar seorang Islam atau rakyat Malaysia dan beliau malu dengan perbuatan tersebut.
    
 
"Sebarang kenyataan yang mempolitikkan kematiannya (Karpal Singh) dalam bentuk sedemikian rupa yang dilakukan oleh Zulkifli Noordin langsung tidak mencerminkan sikap rakyat Malaysia dan orang Islam.
"Saya malu dengan individu ini dan saya malu beliau bertanding bagi Barisan Nasional dalam pilihan raya lepas dan kita tidak harus meletakkan beliau sebagai calon lagi," katanya selepas melancarkan Forum 'Women@Work' di ibunegara.

Dalam pada itu Khairy turut mengucapkan takziah kepada keluarga Karpal Singh.

Bekas Pengerusi DAP Kebangsaan dan MP Bukit Gelugor itu serta pembantu peribadinya terbunuh dalam nahas di Km 306.1 Lebuhraya Utara-Selatan, berhampiran Gua Tempurung, Kampar, awal hari ini.

- Bernama
Dicatat oleh 
Tak berapa lama dulu...
Gambar: MELAYU YANG MENIPU DAN TERUS MENIPU DAN  JUGA TERTIPU

Katak O Katak Kenapa Kau Lompat? telah berkongsi gambarYusup Kamaruddin.
aku dah kata dah ... lompat macam katak ni tak ada faedahnya
MELAYU YANG MENIPU DAN TERUS MENIPU DAN JUGA TERTIPU— bersama Zaihasrul Zainal Abidin dan 4 yang lain.


JIKA DEMIKIAN ADANYA... APA NASIB MEREKA INI?

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena