Sunday 2 August 2015

Harapan Baru Tembusi Terengganu! Orang Besut 'gedebe' terima kedatangan GHB dengan hati terbuka...Syabas Raja Bahrin

Ahad, 2 ogos 2015

 Syabas Raja Bahrin, Pengerusi Harapan Baru Terengganu!

Pas Terengganu putus hubungan dengan Raja Bahrin

Susulan tindakan Ahli Parlimen Kuala Terengganu, Datuk Raja Kamarul Bahrin Shah yang mengiisytiharkan dirinya secara rasmi sebagai Pengerusi Harapan Baru Terengganu, Pas Terengganu mengambil keputusan untuk tidak lagi bekerjasama dengan beliau lagi.

Setiausaha Pas Kawasan Kuala Terengganu Mohd Soud@Said@Mat Ali berkata, keputusan itu diambil setelah hasil mesyuarat Pas Kuala Terengganu semalam.

"Pas kawasan Kuala Terengganu yang bermesyuarat pada 1hb Ogos 2015 berpegang kepada perkeliling isu Harapan Baru yang dikeluarkan Pas Pusat bertarikh 29hb Julai 2015 rujukan: PAS/PA/2.01/15-17(8) antaranya tidak lagi mengabungkan diri, bekerjasama, memberi apa-apa jua bantuan atau kemudahan kepada Ahli Parlimen Kuala Terengganu," petik kenyataan rasmi Pas Kuala Terengganu hari ini.

Terdahulu, Kamarul Bahrin mengumumkan bahawa beliau sebagai Pengerusi Harapan Baru Terengganu dalam satu himpunan Harapan Baru pada 31 Julai 2014 di Jerteh, Terengganu.
Posted By 

Walaupun dimaklumkan bahawa orang Besut gedebe, namun mereka terima kedatangan GHB dengan hati terbuka

Harapan Baru Tembusi Terengganu

Sekalipun menerima perlbagai dugaan dan ancaman di negeri Terengganu namun, ngo itu tetap menerima sambutan hangat dan luar dugaan apabila program roadshow di Besut berjaya disempurnakan pada 31 Julai kelmarin.

Sebelum ini seorang doktor gigi yang bernama Dr. Azman Ibrahim didalam statusnya telah mengundang kontroversi di laman sosial apabila membuat ugutan agar Harapan Baru tidak datang ke Besut.


Status itu khabarnya telah dibuang daripada lamannya apabila menghidu ada pihak mahu membuat aduan kepada pihak polis kerana ternyata tulisannya itu berbaur hasutan dan berunsur jenayah.

Apa yang berlaku pada malam itu, Harapan Baru berjaya menembusi tembok halangan dan roadshow itu berjaya diadakan tanpa sebarang insiden yang tidak diingini.

Syabas dan tahniah Ahli Parlimen Kuala Terengganu, seorang akitek professionnal yang telah dinamakan sebagai Pengerusi Harapan Baru Terengganu.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena